• یکشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 94081710185

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا پاسخ داد

وام 25 میلیونی شامل کدام خودروها می‌شود؟

وام 25 میلیونی شامل کدام خودروها می‌شود؟

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا سبد محصولات گروه سایپا در طرح جدید وام 25 میلیونی را اعلام کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا سبد محصولات گروه سایپا در طرح جدید وام 25 میلیونی را اعلام کرد.

رضا تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: خودروهای خانواده پراید، تیبا، گروه برلیانس، تندر L90 وپارس تندر، وانت دوکابین ریچ، همچنین وانت نیسان شوکا و نیسان وانت Z28ND در این طرح قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه سود این وام 16 درصد تعیین شده است گفت: این وام از روز دوشنبه 18 آبان‌ماه اجرایی خواهد شد و تمامی هموطنان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در این طرح شرکت کنند.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا بانک های عامل معرفی شده از سوی بانک مرکزی را به عنوان منابع مورد نظر برای تامین مالی این طرح معرفی کرد و گفت: متقاضیان در این طرح بدون نیاز به حضور در بانک‌ها و تنها با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا می‌توانند در این طرح شرکت کرده و نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

تقی زاده افزود: بر اساس دستور العمل اعلامی در این طرح 80 درصد قیمت خودرو تا سقف 25 میلیون تومان قابل پرداخت بوده و حد اکثر تا سقف 84 ماه در قبال ارائه اسناد تجاری به صورت چک یا سفته قابلیت اجرا دارد که بدلیل محدودیت تعداد چک در اختیار مشتریان پیش بینی می‌شود دوره بازپرداخت از چهار سال فراتر نرود.

وی از تمامی کسانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند خواست که فقط با حضور در نمایندگی های مجاز در این طرح شرکت و از پرداخت هرگونه وجهی به افراد خودداری کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا همچنین از متقاضیان خواست که از مراجعه به دفاتر غیر مجاز، آگهی روزنامه، پیام‌های تلفنی، پیامک، سایتهای اینترنتی غیر رسمی و غیر مجاز جدا خودداری کرده و در صورت واریز وجه به حساب شرکت سایپا از طریق حساب بانکی بنام صاحب حساب و از طریق پوز به عنوان درج شده شرکت سایپا در فیش اخذ شده توجه کرده و در صورت عدم انطباق، آن را به شماره تلفن 096770 گزارش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۷ ۱۹:۴۸

سلام. ايران خودرو و به خصوص پارس خودرو تندر 90 معمولي پيش فروش شده سال قبل را که تاريخ تحويل آنها آذر 93 بوده است تا الان تحويل نداده اند. خواهشمند است بانک مرکزي و وزارت صنعت اين خودرو را از فهرست مشمول وام حذف کنند شايد ايران خودرو بتواند فقط تندر اتوماتيک را تحويل دهد ولي تندر معمولي خيلي از تحويل عقب هستند.

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۷ ۲۰:۱۱

مگه کي ميخواد بگيره اين کهنه ماشين ها رو با اين شرايط الکي

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۱۱:۴۱

يعني با اين معابر شهري و برون شهري در معرض انفجار و ترافيک قفل شده و مشکل الودگي هوا و... مشکل مردم بدبخت نداشتن خودروست. وام ازدواج چنده و چه جوري ميدن وام اشتغال وام درمان وام سرمايه در گردش، وام مسکن و... کدام واجبتره ... معلومه جيب خودروسازان و ... پرايد 35 ميليون بخريد و به ريش مان بخندند. همه گرسنه و بدبخت و ماشين سوار شعار خوبي است....

avatar
۱۳۹۴-۰۸-۱۸ ۲۲:۵۲

داداش يه موقع کاري دست خودت ندي...جرا انقدر ناراحت