• چهارشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۴ / ۱۸:۵۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94082012585
  • منبع : مطبوعات

لاریجانی: تصمیم گرفته شده درمورد برجام معقول‌ترین تصمیم بود

لاریجانی: تصمیم گرفته شده درمورد برجام معقول‌ترین تصمیم بود

تعدادی از فرهیختگان حوزه علمیه قم از مواضع رییس مجلس شورای اسلامی در موضوع به تصویب رساندن برجام تقدیر کرند و نقش وی را در زمینه‌های گوناگون به خصوص در موضوع هسته‌ای موثر دانستند.

تعدادی از فرهیختگان حوزه علمیه قم از مواضع رییس مجلس شورای اسلامی در موضوع به تصویب رساندن برجام تقدیر کرند و نقش وی را در زمینه‌های گوناگون به خصوص در موضوع هسته‌ای موثر دانستند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در دیدار جمعی از فضلا و فرهیختگان قم با دکتر علی لاریجانی ، حاضران به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های انتقادی خود در مورد مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور پرداختند و دغدغه‌های‌شان را با رئیس مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.

برخی از فضلا و پژوهشگردان با اذعان به وضعیت اقتصادی و منابع مالی در دولت یازدهم ،‌به موضوع اشتغال پرداخته،‌ مشکل بیکاری را ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی شمردند و خواستار همراهی و همفکری قوای سه گانه و همه دلسوزان نظام در یافتن راه حل منطقی و علمی برای حل این معضل اجتماعی در پسا تحریم شدند.

گروهی دیگر از آنان موضوعاتی مانند وضعیت حجاب، تنش‌ها و پرخاش‌های اجتماعی، اخلاق اسلامی در جامعه را از دغدغه‌های خود عنوان کردند و خواستار اهتمام و جدیت بیشتر مجلس در این زمینه ها شدند.

تعدادی از حاضران نیز ناخشنودی خود را از عملکرد صداوسیما اعلام و اظهار کردند: متاسفانه صداوسیما یکسویه عمل می‌کند و تبدیل به بلندگوی جریانی خاص شده و حتی موفقیت روشن دولت در بخش درمان را با منعکس کردن برخی ضعف‌ها از یک درمانگاه و یا بیمارستان سرپوش می‌گذارد. معلوم است که چنین رفتاری از رسانه ملی نه تنها به نفع نظام نیست،‌ بلکه تبدیل کردن امید مردم به یاس و ناامیدی است و در واقع رسانه ملی با چنین عملکردی از مخاطب خود سلب اعتماد نموده آنان را پس می‌زند.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن اظهارات و نقدهای کارشناسانه فضلای حوزه،‌ابتدا از حمایت‌ها و قدردانی آنان از مواضع وی در مورد برجام،‌ تشکر و اظهار کرد که نگرانی‌ها و دغدغه‌های جمع را پیگیری و به مسئولان مربوطه انتقال خواهد داد.

وی اطمینان داد: تصمیمی که در مورد برجام گرفته شد،‌درست‌ترین و معقول‌ترین تصمیم بود و تمام جوانب مساله بررسی و میان سران نظام به مشورت گذاشته شد تا به این‌جا رسید که مردم در جریان قرار گرفتند.

این دیدار در خانه پدری علی لاریجانی ( منزل مرحوم آیت الله میرزا هاشم آملی در قم ) برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha