• یکشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94090100647
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرماندار اسلام آبادغرب:

باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

فرماندار اسلام آبادغرب بر «فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم و اجرای دقیق قانون در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

فرماندار اسلام آبادغرب بر «فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم و اجرای دقیق قانون در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

به گزارش خبرگزارزی دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، افشین کریمی درجلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستانهای اسلام آبادغرب و دالاهو»، گفت: نیازمندی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در شهرستان در حال آماده سازی است و ان‌شاالله سیستم اجرایی انتخابات این حوزه انتخابیه با برگزاری انتخاباتی پرشور بازهم برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات وظیفه ذاتی وزارت کشور و زیرمجموعه این وزارتخانه است و با تجاربی که همکاران در زمینه برگزاری انتخابات داشته‌اند و دقت و هم‌اندیشی‌هایی که به روز در حال انجام است جایی برای نگرانی در انتخابات آتی نخواهد بود و همه دستگاه‌های دولت در شهرستان مکلفند با ستاد انتخابات شهرستان همکاری داشته باشند

وی در ادامه به شور و اشتیاق مردم اسلام‌آباد غرب در برگزاری انتخابات‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: اسلام‌آباد غرب بدلیل وجود طوایف و قبایل موجود در این منطقه به یکی از شهرهای مهم سیاسی در کشور تبدیل شده و حضور مردم در انتخابات‌های گذشته بی‌نظیر بوده و قابل تحسین است.

فرماندار اسلام آباد غرب افزود: به همکارانم در فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اعلام کرده‌ام که در ساعات اداری و زمان خدمت به مردم اجازه انجام کار انتخاباتی و جانبداری از کاندیداها را نخواهند داشت و هیچ یک از مسئولین کمیته‌های انتخابات اجازه حضور در جلسات و برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها را بدون ماموریت نخواهند داشت.

وی همکاری فرمانداری شهرستان دالاهو بعنوان حوزه فرعی انتخابات این حوزه انتخابیه را لازم و موثر عنوان کرد و گفت:ارتباط این دو فرمانداری در انتخابات آتی تنگ تر خواهد شد.

لطف الله شهبازی فرماندار شهرستان دالاهو نیز از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات آتی خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای این مهم در شهرستان دالاهو فراهم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha