• پنجشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۴ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94091207193
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه سیستان وبلوچستان:

محور عملکردهای دانشجویی پیروی از بیانات رهبری باشد

دبیر انجمن اسلامی تشکل دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: محور عملکرد تشکل‌های دانشجویی باید پیروی از اصول و بیانات مقام معظم رهبری باشد.

دبیر انجمن اسلامی تشکل دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: محور عملکرد تشکل‌های دانشجویی باید پیروی از اصول و بیانات مقام معظم رهبری باشد.

حسن کاربخش راهوری در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزای دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: جنبش دانشجویی در حال حاضر تحت تاثیر یک سری از دست‌های سیاسی بیرون از دانشگاه قرار گرفته که باید این رویه اصلاح شود.

وی با بیان این‌که «جنبش دانشجویی یعنی دانشجویانی که در گروه‌ها و تشکل‌های دانشجویی هستند باید روحیه مطالبه‌گری و نقادی از خود و همچنین مسئولین داشته باشند» خاطرنشان کرد: متاسفانه تشکل‌هایی با نام جنبش دانشجویی بوجود آمده که از ارگان‌ها و احزاب سیاسی خارج از دانشگاه حمایت می‌کنند و این کار اشتباه است.

وی با اشاره به این‌که «اگر سیر جنبش دانشجویی را مطالعه و بررسی کنیم متوجه قرار گرفتن جنبش دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی در دست احزاب سیاسی بیرون از دانشگاه خواهیم شد» افزود: با مطالعه و بررسی دهه 70خواهیم دید جنبش‌های سیاسی بازیچه دست احزاب سیاسی شدند و اسلامی بودن خودشان را زیر سوال بردند همچنین روحیه مطالبه‌گری خود را تبدیل به روحیه لیبرالیستی کردند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه سیستان وبلوچستان اظهار کرد: باتوجه به نزدیکی انتخابات وظیفه جنبش دانشجویی در این ایام این است که بصیرت جامعه را افزایش دهد تا به گفته مقام معظم رهبری انتخابی اصلح انجام شود.

وی افزود: جنبش دانشجویی باید به ماهیت خودش برگردد و دانشجویان برای ایجاد یک تشکل دور هم جمع و ماهیت خود را بشناسند و طوری عمل کنند تا با مطالبه‌گری از مسئولین فرصت سواستفاده به احزاب سیاسی را ندهند؛ چراکه احزاب باید احساس کنند سریع مورد نقد آن جنبش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha