• شنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94091407857
  • خبرنگار : 90136

چگونه خریدار بهترین‌ها باشیم

چگونه خریدار بهترین‌ها باشیم

تیم صرفه‌جو برای معضل کمبود وقت و جست‌وجوی مغازه به مغازه و سایت به سایت برای یافتن کالایی با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت راه حل تازه‌ای یافته؛ راهکاری که مورد پسند مشتریان و صاحبان کالا و خدمات قرار گرفته است.

تیم صرفه‌جو برای معضل کمبود وقت و جست‌وجوی مغازه به مغازه و سایت به سایت برای یافتن کالایی با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت راه حل تازه‌ای یافته؛ راهکاری که مورد پسند مشتریان و صاحبان کالا و خدمات قرار گرفته است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، یکی از ثابت‌ترین چالش‌هایی که هر فرد هنگام خرید کالا با آن مواجه می‌شود، یافتن بهترین محصول با کمترین قیمت است. مساله‌ای که تا امروز تنها از طریق سنتی و با صرف وقت، انرژی و هزینه در جست‌وجوی مغازه به مغازه حل شده اما هیچ‌گاه نتوانسته رضایت کامل را ایجاد کند؛ زیرا امکان یک بررسی کامل در سطح کشور یا حتی شهر برای پیداکردن بهترین قیمت‌ها وجود نداشته است.

بازارهای اینترنتی و سایت‌های خرید کالا همگی برای کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان مشتریان تاسیس شده و پیشگامان مشتری‌مداری در عصر جدید بودند اما کماکان خلا یک بستر مناسب برای یافتن بهترین قیمت برای بالاترین کیفیت کالا و خدمات در کنار امکان بررسی تخصصی آن وجود داشت. نتیجه این کمبود، اتلاف مجدد وقت، انرژی و سرمایه مشتریان در جست‌وجو کالای خود در میان سایت‌های رنگارنگ فروش کالا شد.

این کمبودها در کنار مشاهده اختلاف قیمت کالاهای مشابه در فروشگاه‌های اینترنتی و غیر‌اینترنتی، عدم ارسال کالای برخی فروشگاه‌ها به شهرستان‌ها، تفاوت در گارانتی‌ها و درنهایت سردرگمی مشتریان موجب شد ایده راه‌اندازی بستری آنلاین با نام صرفه‌جو جهت مقایسه کالا و خدمات متولد شود.

مانی رهنما مدیرعامل شرکت صرفه‌جو، با بیان اینکه اطلاعات دسته‌بندی شده و با کیفیت مهمترین نیاز هر فرد برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های زندگی و کسب و کار است، گفت: مردم باید با اطلاع و آگاهی کامل از کالا و تامین‌کننده کالا اقدام به خرید کنند چرا که در این صورت می‌توانند بهینه‌ترین انتخاب را داشته باشند. همین مسأله به تنهایی می‌تواند رشد اقتصادی را افزایش و هزینه‌های کشور و زندگی مردم را به میزان زیادی کاهش دهد.

رهنما، صرفه‌جو را فراتر از یک سیستم برای مقایسه قیمت دانست و تشریح کرد: صرفه‌جو در حقیقت یک راهنمای خرید است و فقط قیمت کالاها مورد قیاس قرار نمی‌گیرد. علاوه بر فروشگاه‌های آنلاین، فروشگاه‌های آفلاین (فروشگاه‌های در سطح شهر) نیز پوشش داده می‌شود. نزدیکی فروشگاه به مشتری و مسیردهی برای دست‌یابی به محل فروشگاه، گارانتی ارائه شده و سایر مشخصات کالا هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مقایسه هوشمند و نمایش تفاوت کالاها به مشتریان برای اینکه بتوانند به راحتی تفاوت‌های دو کالا را متوجه شوند کمک فراوانی می‌کند.

مدیرعامل صرفه‌جو ادامه داد: در کشور هیچ‌گونه بستری برای مقایسه خدمت وجود ندارد و این سیستم برای اولین بار در حال ارائه است. بخش وبلاگ نیز اخبار جدید‌ترین تکنولوژی‌ها و محصولات روز دنیا را به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌کند تا در هنگام خرید از تکنولوژی‌های قدیمی استفاده نکنند. همچنین در بخش تحلیل بازار به صورت هفتگی گزارش‌هایی از نوسانات قیمت و روند تغییرات بازار ارائه می‌شود تا کاربران این قدرت را داشته باشند که برای خرید خود عجله نکنند و از روال تغییرات اطلاع داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه صرفه‌جو به هیچ عنوان از فروشگاه‌ها پورسانت نمی‌گیرد تصریح‌کرد: این مجموعه همواره اطلاعات مستقیم بازار را بدون واسطه و وابستگی جمع‌آوری و عرضه می‌کند. در حقیقت صرفه‌جو به فروشگاه‌ها این فرصت را می‌دهد که قیمت و گارانتی، لوازم جانبی و امکانات دیگری که روی کالا و خدماتشان وجود دارد را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهند.

علاقه‌مندان ، در صورتی که در وب سایت ثبت‌نام کنند از تمامی خدمات ازقبیل لیست قیمت گوشی و لیست قیمت سایر کالاها به صورت رایگان بهره‌مند شوند، جهت کسب اطلاعات بیشتر بهوب‌سایت صرفه‌جو مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.