• یکشنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94091508730
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرماندار بهشهر:

کاندیداها هیجان کاذب در جامعه ایجاد نکنند

فرماندار بهشهر گفت: کاندیداهای احتمالی در آستانه انتخابات هیجان کاذب در جامعه ایجاد نکنند.

فرماندار بهشهر گفت: کاندیداهای احتمالی در آستانه انتخابات هیجان کاذب در جامعه ایجاد نکنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، سید خالق سجادی در جلسه شورای اداری بهشهر با بیان این‌که «یکی از مسائل مهمی که در پیش رو داریم انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است»، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری رأی مردم حق الناس است و همچنین ریاست جمهور نیز بارها تأکید کردند که هدف ما برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را در جهت حفاظت از تک تک رأی های مردم خواهم کرد و به هیچ عنوان نظر شخصی و افکار سیاسی خود را در این انتخابات دخیل نخواهم داد. از مدیران شهرستان نیز انتظار دارم تا کمال همکاری را برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و بدون خدشه داشته باشند و همه دستگاه‌های اجرایی باید با تمام امکانات خود برای برگزاری انتخابات اسفندماه بسیج شوند.

وی تأکید کرد: هیچ دستگاه و اداره‌ای حق ندارد بر علیه کاندیدایی یا به طرفداری و حمایت از کاندیدایی فعالیت کند؛ زیرا وظیفه همه این است که بی‌طرفی کامل را در رأس کار قرار دهیم و از امکانات دولت به هیچ عنوان برای کاندیدای خاصی استفاده نشود.

فرماندار بهشهر با بیان این‌که «مدیران شبکه‌های مجازی در دوران انتخابات باید هوشیار باشند و محتویات فضای مجازی را بیشتر کنترل کنند تا بیهوده فضا متشنج نشود»، افزود: اطلاع‌رسانی در فضاهای مجازی باید با رعایت حفظ مسائل امنیتی و اجتماعی انجام شود و وظیفه همه مدیران شهرستان است که تا حد ممکن از نارضایتی‌های عمومی جلوگیری کنند و خصوصا در این ایام باید از کارهایی که منجر به ایجاد تنش می‌شود به شدت خودداری کنند.

وی با اشاره به این‌که «کاندیدهای نمایندگی مجلس برای کسب قدرت و جایگاه در سیاست باید صبر و تحمل و انتقادپذیری بسیار بالایی داشته باشند»، اظهار کرد: به طیف‌های مختلف سیاسی و برخی از کاندیدها گفته‌ام که از تندروی در فضای سیاسی و انتخابات پرهیز کنند تا هیجان کاذب ایجاد نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha