• دوشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۴ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94091609773
  • منبع : نمایندگی لرستان

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان:

دانشجویان به حق سردمداران ترقّی کشور هستند

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: عدالت‎‌ط‌لبی، آرمان‎خواهی، تبعیت از ولایت و تولید علم از مهمترین رسالت‌های دانشجویان است.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: عدالت‎‌ط‌لبی، آرمان‎خواهی، تبعیت از ولایت و تولید علم از مهمترین رسالت‌های دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، محمدرضا جعفری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت 16 آذر‌ماه روز دانشجو، این روز را یادآور رشادت دانشجویانی دانست که با پایمردی خود سبب برملایی سیاست استعماری دشمن شدند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

وی اظهار کرد: بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشور مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که در عرصه‌های مختلف از جبهه‌های جنگ تحمیلی تا عرصه‌های علم و فناوری موجبات عزت و سربلندی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی که امروز به درختی تنومند و استوار تبدیل شده است، اکنون به‎دست ما سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملت و به‌خصوص دانشجویان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستند، در قبال آن وظیفه‌ای بزرگ دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: دانشجویان و دانشگاهیان امروز برخلاف تحریم چندساله با همت و خلاقیت و تلاش خستگی‌ناپذیری خود در بسیاری از عرصه‌های علمی، ایران اسلامی را در رتبه‌ای برتر در منطقه قرار داده‌اند که نه تنها دچار تحریم نشده‌اند بلکه همواره مورد حمایت ویژه قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به منویات رهبری، دانشجو باید روحیه عدالت‎خواهی داشته باشد و آن‌چه که مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی بیان کردند، تلاش در راستای بالا بردن تولید، ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری، استفاده از ظرفیت موجود و در راستای تحقق اهداف مقدس نظام است. از دانشجویان انتظار می‎رود در راستای تحقق این مهم تمام همت خود را به‌کار برند؛ چراکه رسالت دانشجوی پرورش یافته در مکتب حسینی عدالت‎طلبی و آرمان‎خواهی، تبعیت از ولایت و تولید علم است.

وی گفت: همه ما بر آن واقف هستیم که دانشجویان لحظه‌ای از سخت‌کوشی و تلاش دست برنداشته و ارتقای جایگاه علم و فناوری کشور و حل مشکلات علمی و فنی جامعه را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha