• سه‌شنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94091710510
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

توصیه استاندار اصفهان به فرمانداران:

افرادی معتدل و متدین را برای هیأت‌های اجرایی انتخاب کنید

استاندار اصفهان گفت: اصفهان نیازمند نمایندگانی در تراز ملی است و باید این نمایندگان در یک انسجام و همکاری کامل بین خود در پیشرفت و توسعه استان یار و همراه باشند.

استاندار اصفهان گفت: اصفهان نیازمند نمایندگانی در تراز ملی است و باید این نمایندگان در یک انسجام و همکاری کامل بین خود در پیشرفت و توسعه استان یار و همراه باشند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان رسول زرگرپور در جلسه‌ای با فرمانداران و معاونانش که پیرامون انتخابات پیش رو برگزار شد، با اشاره به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری و سخنان رئیس جمهور، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهم و حیاتی برشمرد.

وی با بیان این‌که «مردم ایران اسلامی در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲شعارها، برنامه‌ها و رویکردهای دکتر روحانی را با مطالبات و درخواست‌های خود مطابق و همراه دیدند»، اظهارکرد: مردم ایشان را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کردند و محور اصلی شعار ایشان اعتدال به معنا دوری از افراط و تفریط و حرکت در خط اسلام و ملت بود.

وی افزود: ما نیز به عنوان کارگزاران این دولت نه تنها باید اعتدال را سرلوحه فعالیت‌ها واقدامات خود قرار دهیم بلکه باید مبلغ، مبشر و مجری سیاست‌های دولت تدبیر و امید باشیم و این میثاق ما با دولت و ملت است.

استاندار اصفهان به چهار وظیفه اصلی و مهم فرمانداران در انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: برگزاری انتخابات باشکوه، با ابهت و با مشارکت حداکثری مردم از طریق ایجاد فضای پر نشاط اجتماعی و همچنین برگزاری انتخاباتی با سلامت کامل از طریق اجرای دقیق و کامل قوانین و مقررات جاری، از جمله وظایف مهم فرمانداران به شمار می آید.

وی افزود: برقراری امنیت کامل برای انتخابات با رصد و کنترل فضای انتخاباتی و برخورد با متخلفین و تلاش برای فراهم آوردن بستری مناسب برای کاندیداتوری تمام افرادی که صلاحیت قانونی لازم را دارند و جلوگیری از برخوردهای سلیقه ای در این رابطه از دیگر وظایف اصلی فرماندارن در انتخابات جاری است.

وی به فرمانداران توصیه کرد: افرادی را برای هیأت‌های اجرایی انتخاب کنید که معتدل، متدین، ولایتمدار، ‌خوشنام، متعهد و مورد وثوق و آگاه به مصالح کشور و مردم باشند و رعایت قانون و انصاف را مبنای کار خود قرار دهند.

استاندار اصفهان اظهار امیدواری کرد: هیأت‌های نظارت هم مبنا و ملاک خود را در بررسی صلاحیت‌های کاندیدها قانون، عدالت، انصاف و مصلحت کشور قرار دهند. ما نیازمند نمایندگانی در تراز ملی هستیم؛ چراکه از استانی چون اصفهان چنین انتظاری می‌رود و همچنین نمایندگانی که در یک انسجام و همکاری کامل بین خود در پیشرفت و توسعه استان یار و همراه باشند و باید فضا را برای چنین شرایطی آماده کنیم.

وی در پایان ضمن تشریح شرایط اقتصادی، سیاسی و امنیتی استان از همگان خواست خدای ناکرده آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنند و توجه داشته باشند در محضر الهی باید پاسخگوی این اقدامات باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha