• چهارشنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 94091810922
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان:

هتل‌های ایران تا سال 2016 رزرو شده‌اند ‌

هتل‌های ایران تا سال 2016 رزرو شده‌اند ‌

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: هتل‌های ایران تا سال 2016 رزرو شده‌اند و ما هم به دنبال سهم استان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: هتل‌های ایران تا سال 2016 رزرو شده‌اند و ما هم به دنبال سهم استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر کامبیز مشتاق گوهری در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری را منوط به مشارکت همه جانبه حضور و فعالیت همه بخش‌های مرتبط با این صنعت است و سرمایه گذاری در حوزه اقامتگاه‌ها و بوم گردی در برخی مناطق استان علاوه بر تامین نیازهای گردشگران می‌تواند توجیه اقتصادی مناسبی برای سرمایه گذاران نیز داشته باشد، لذا با توجه به این مسئله از سرمایه گذاران حمایت ویژه‌ای صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: امروز کشور در شرایط جدیدی قرار گرفته، به گونه‌ای که باعث شده تا گردشگران بیشتری برای ورود به ایران ابراز تمایل کنند، در این راستا هم اکنون اکثر هتل‌ها در ایران برای سال 2016 میلادی رزرو شده‌اند، بنابراین به دنبال آنیم تا بتوانیم از این حضور گردشگر در ایران سهم مناسبی را برای استان سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

گوهری بیان کرد: سال آینده سال شکوفایی گردشگری در ایران و سیستان و بلوچستان است و در این راستا برنامه‌هایی بسیاری از قبیل برگزاری تورهای استان شناسی برای بازرگانان و تجار و راهنمایان و تور اپراتورهای گردشگری ایران در نظر گرفته شده‌اند که در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان در پایان گفت: همه ما در زمینه تغییر نگاه و باور مردمان ایران و دنیا نسبت به استان سیستان و بلوچستان مسئولیم، لذا باید مجدانه در این خصوص تلاش کنیم تا چهره واقعی استان آنگونه که هست به جهانیان معرفی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha