• دوشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092313021
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

پیش‌بینی 165 شعبه اخذ رأی جهت برگزاری انتخابات در شهرستان زاهدان

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و جانشین رئیس ستاد انتخابات زاهدان، در نخستین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان، گفت: 165 شعبه اخذ رای برای انتخابات آتی در سطح شهرستان زاهدان پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و جانشین رئیس ستاد انتخابات زاهدان، در نخستین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان، گفت: 165 شعبه اخذ رای برای انتخابات آتی در سطح شهرستان زاهدان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، گمرکی‌زاده افزود: بزودی یکی از مهم‌ترین جریان‌های سیاسی کشور که انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است آغاز خواهد شد و چشم تمام مردم ایران و جهان و مسئولان به عملکرد دستگاه‌های متولی برگزاری انتخابات است.

وی گفت: قطعاً اجرای صحیح و بدون مشکل این انتخابات نشان از فعالیت و همکاری یکپارچه متولیان امر است و طبق قانون نیز تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به طور مستمر در ایام انتخابات با اعضای ستاد برگزار کننده انتخابات همکاری ویژه داشته باشند و این موضوع بسیار اهمیت دارد.

بخشدار مرکزی زاهدان و مسئول کمیته فناوری و اطلاعات و آموزش ستاد انتخابات این شهرستان نیز در ادامه این جلسه، گفت: از این تعداد حوزه اخذ رای در زاهدان، 140 شعبه ثابت و 25 شعبه دیگر سیار می باشد، علاوه بر آن قطعاً تعداد این شعب متغیر است و امکان دارد تا زمان برگزاری انتخابات، کاهش و یا افزایش یابد.

رضا محمدی تاکید کرد: از این تعداد شعب اخذ رای، 110 شعبه مربوط به مراکز آموزشی است و نیاز است که همه آن‌ها تجهیزات لازم اعم از کامپیوتر و دیگر تجهیزات لازم را خودشان برای هر شعبه تهیه کنند، 15 تا 20 شعبه مربوط به مراکز بهداشتی و درمانی، 4 الی 5 شعبه مربوط به مراکز دانشگاهی و کمتر از 10 شعبه هم مربوط به دستگاه‌ های دولتی زاهدان است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن 3 تا 4 شعبه هم در محل مساجد این شهرستان مستقر و مشغول به اخذ آرای مردم شده و شعب سیار هم مکان ثابتی برای فعالیت ندارند.

وی افزود: در برگزاری الکترونیکی انتخابات نیز در کل کشور صرفاً 9 نقطه از کلانشهرهای کشور به عنوان پایلوت، انتخابات‌شان به طور کامل، الکترونیکی برگزار خواهد شد و زاهدان و کل سیستان و بلوچستان شاهد انتخابات الکترونیکی نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha