• سه‌شنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092413665
  • منبع : نمایندگی گیلان

فرماندار آستارا:

کشور نیازمند خلق حماسه‌ای دیگر است

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: با مسئولانی که سیاست دولت را در برگزاری انتخابات زیر سوال ببرند، برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: با مسئولانی که سیاست دولت را در برگزاری انتخابات زیر سوال ببرند، برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، منطقه گیلان، سیروس شفقی در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا، خاطر نشان کرد: شرایط امروز منطقه سبب شده است تا نیاز برای خلق حماسه ای دیگر در کشور احساس شود. انتخابات باشکوه، قدر و منزلت ایران را بالا می‌برد و تأثیرگذاری ما را در معادلات جهانی و منطقه‌ای بیش از پیش افزایش می‌دهد.

وی با تأکید بر این‌که «وزارت کشور مسئول برگزاری، اجرا و امنیت انتخابات است»، افزود: وظیفه ما این است تا برای همه، شرایط قانونی برابر ایجاد کنیم.

وی «اخلاق، راستگویی، امانتداری و قانونمداری» را چهار اصل منشور اخلاقی دولت در انتخابات برشمرد و اظهار کرد: امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، انسجام، وحدت و همکاری را مدنظر همه کارها قرار قرار دهیم.

فرماندار آستارا با اشاره به این‌که «در باب حق‌الناس مورد نظر مقام معظم رهبری، مجموعه وزارت کشور از صیانت کنندگان این حکم شرعی خواهد بود»، افزود: از همه کسانی که به انتخابات ورود کرده‌اند، حمایت قانونی می‌شود.

وی انتخابات را حضور مردم در سرنوشت خود دانست و تصریح کرد: کاندیداها باید واقف باشند، در فضای سرد و یاس‌آلود که توأم با سیاه‌نمایی باشد، رغبت‌ها کم خواهد شد.

وی انتخابات را برای ملت ایران یک جشن برشمرد و اظهار کرد: در این جشن سرنوشت، اگر آداب رعایت شود، توهین و درگیری بوجود نمی‌آید.

شفقی در بخش دیگر سخنان خود درباره «رعایت اخلاق و قانون و نتیجه آن که پیشرفت دین و مملکت می‌باشند» یادآور شد: با کار خلاف شرع و معصیت، نمی‌توان به این انقلاب خدمت کرد.

وی همگان را به رعایت اخلاق و قانون انتخاباتی دعوت و تأکید کرد: مدیران دولتی با افرادی را که کار انتخاباتی می کنند، همکاری کنند و بدانند، مسئولانی را که سیاست دولت را در برگزاری انتخابات با بی‌طرفی خود زیر سوال ببرند، برخورد می‌شود. با فراموشی تعلقات و تلاش برای خدمت جهت تأمین سلامت انتخابات، شرایط را برای ایجاد شادی، نشاط و حفظ آرامش مردم جهت حضور همه‌جانبه مهیا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha