• چهارشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 94092514876
  • منبع : نمایندگی قزوین

کشف بیش از 94 کیلوگرم حشیش در قزوین

کشف بیش از 94 کیلوگرم حشیش در قزوین

ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از 94 کیلوگرم حشیش و دستگیری 4 قاچاقچی در یک عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین و قم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از 94 کیلوگرم حشیش و دستگیری 4 قاچاقچی در یک عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین و قم خبر داد.

سردار «مهدی محمودی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان قزوین پس از اطلاع از فعالیت چند قاچاقچی که مواد مخدر را در اوزان بالا از کرمان خریداری و مقصد انتقال آن را از استان قم به قزوین از طریق کامیون بارکش را دارند موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران اداره عملیات ویژه این پلیس ضمن هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در قالب دو اکیپ عملیاتی و در معیت مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در مسیر ورودی کاشان به قم مستقر و پس از مشاهده کامیون خودرو را متوقف می‎کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: پس از متوقف کردن کامیون، راننده، سرنشین خودرو دستگیر و در بررسی اولیه مأموران متهمان به انتقال 100 کیلوگرم حشیش اعتراف می‌‎کنند.

محمودی ادامه داد: مأموران برای دستگیری دو متهم دیگر با قرار ملاقات سوری جهت تحویل محموله به صاحبان اصلی اقدام که پس از حضور دو قاچاقچی دیگر با خودروی پژو 206 در محل در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و کلیه متهمان با محموله مواد مخدر و خودروها به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی مأموران از کامیون مقدار 94 کیلو و 552 گرم حشیش در 97 بسته آماده فروش در داخل سه گونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha