• پنجشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۴ / ۰۱:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94092615115
  • خبرنگار : 30054

/الکامپ بیست و یکم/

آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان برای مدیران و کاربران CRM

آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان برای مدیران و کاربران CRM

مدیر فروش تجارت الکترونیک اول گفت: با وجود فراگیر شدن استفاده از نرم‌افزار‌های CRM در شرکت‌های پیشرو هنوز برخی از مدیران کشورمان ضرورت بهره‌گیری از این مهم را درک نکرده‌اند.

مدیر فروش تجارت الکترونیک اول گفت: با وجود فراگیر شدن استفاده از نرم‌افزار‌های CRM در شرکت‌های پیشرو هنوز برخی از مدیران کشورمان ضرورت بهره‌گیری از این مهم را درک نکرده‌اند.

مهندس پدرام صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا افزود: نبود برداشت صحیح از مفاهیم مشتری‌مداری و تفکر CRM شرکت تجارت الکترونیک اول را مصمم کرده که همزمان با نمایشگاه الکامپ 1394، ضمن ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه نرم‌افزارهای CRM، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری‌مداری را دنبال کند.

وی ترویج فرهنگ مشتری‌مداری و توسعه دانش مدیران ایرانی به مفاهیم روزآمد CRM را از موارد مورد تاکید در رسالت شرکت تجارت الکترونیک اول عنوان کرد که در کنار ارائه نرم‌افزار CRM پیام‌گستر در این حوزه دنبال می‌شود.

صنعتی افزود: اگرچه آمار موتورهای جستجو نشان می‌دهد که مدیران کشور در سال‌های اخیر با رشد فزاینده‌ای به دنبال کسب اطلاعات از این برنامه بوده‌اند اما هنوز بخش کوچکی از مدیران کشور ما از این نرم‌افزار بهره می‌گیرند و امید است که درک صحیح مفاهیم حوزه CRM بتواند مدیران کسب و کارهای ایرانی را تا رسیدن به استانداردهای بین‌المللی در استفاده از CRM ترغیب کند.

وی در ادامه به حضور شرکت تجارت الکترونیک اول در الکامپ 94 اشاره کرد و گفت: این شرکت با نرم‌افزار CRM پیام‌گستر در نمایشگاه حضور دارد و آخرین دستاوردهای فناورانه این نرم‌افزار را به نمایشگاه آورده است.

صنعتی در توضیح شعار «فناوری در مدار مشتری» که در غرفه نرم‌افزار پیام‌گستر وجود دارد، حلقه مفقوده ارتباط مدیران ایرانی با نرم‌افزارهای CRM را ناشی از واگرایی دانش و ابزار دانست که در بازار نرم‌افزار CRM ایران به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: همگرا کردن فناوری اطلاعات با مفاهیم علمی مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند مدیران ایرانی را برای حرکت در مدار مشتری به بهترین ابزار تجهیز کند.

شرکت تجارت الکترونیک اول دارای بیش از 10 سال سابقه در ارائه خدمات الکترونیک به شرکت‌ها است که نرم‌افزار CRM خود را با برند پیام‌گستر عرضه کرده است. شرکت تجارت الکترونیک اول در نمایشگاه الکامپ 1394 با برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد با حضور مدرس توانمند این حوزه، به صورت رایگان مفاهیم علمی و عملیاتی CRM را برای مدیران و کاربران نرم‌افزارهای CRM آموزش می‌دهد.

حضور در این کارگاه‌های رایگان در تمام روزهای نمایشگاه الکامپ در 23 تا 26 آذر 1394 در غرفه پیام‌گستر در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه رایگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha