• یکشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 94092917270
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان:

رزرواسیون دروغ، گردشگری را با مخاطره مواجه کرده است

رزرواسیون دروغ، گردشگری را با مخاطره مواجه کرده است

ایسنا/اصفهان رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان گفت: متاسفانه تعدادی از شرکت‌های بزرگ که واسطه ورود تورهای خارجی به کشور هستند با رزرواسیون کاذب وضعیت مراکز اقامتی استان اصفهان را با مخاطره مواجه کرده‌اند.

رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان گفت: متاسفانه تعدادی از شرکت‌های بزرگ که واسطه ورود تورهای خارجی به کشور هستند با رزرواسیون کاذب وضعیت مراکز اقامتی استان اصفهان را با مخاطره مواجه کرده‌اند.

مهدی نریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه بررسی برخی از اسناد نشان می‌دهد که عده‌ای سودجو به صورت کاذب با تعداد تخت بالا هتل‌های اصفهان را رزرو و موقع تحویل تمام روزرواسیون خود را کنسل می‌کردند.

وی افزود: همین مورد رزرواسیون کاذب باعث ایجاد تناقض در درصد اشغال هتل‌های اصفهان به ویژه هتل‌های چهار و پنج ستاره در ایام پیک ورود گردشگر شده است.

رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان ادامه داد: پس از بررسی‌های مکرر از هتل‌های متعدد اصفهان متوجه شدیم چندین شرکت بزرگ و معتبر در زمینه ورود گردشگران خارجی به ایران اقدام به رزرو هم زمان تعداد زیادی از تخت‌های هتل‌های اصفهان در ایام پیک کرده‌اند و جالب است که همه این تخت‌ها دارای یک کد رزرو بودند.

نریمانی ادامه داد: این شرکت یک ماه قبل از زمان تور تمام رزرواسیون خود را کنسل کرده و تنها یکی از رزرواسیون‌های خود را پر می‌کردند. چنین اقدامی تبعات بسیار سنگینی برای واحدهای اقامتی اصفهان دارد چراکه رزرواسیون دروغ، ورود تعدادی از تورهای گردشگری خارجی به ایران را کنسل کرد.

وی تاکید کرد: جمع اعداد و ارقام خسارت مستقیم این رزرو دروغین در اصفهان و دیگر شهرهای کشور به میلیاردها تومان در زمان اوج سفر می‌رسد، در واقع حساب‌های اقماری گردشگری کشور نیز تحت تأثیر رزرو‌های دروغین قرار گرفته است.

رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان گفت: چنین تخلفی به مراجع ذی صلاح ارجاع شده است و باید با آن برخورد قاطع صورت گیرد زیرا این اتفاق یک تخلف بارز بوده و در واقع اخلال در خدمت رسانی و گمراه کردن مسئولان برای برنامه ریزی شده است.

نریمانی هم‌چنین با اشاره به اینکه تا پایان سال سه هتل دیگر به ظرفیت هتل‌های اصفهان اضافه خواهد شد، افزود: با اضافه شدن سه هتل دیگر تخت‌های اصفهان از 16 هزار تخت به 20 هزار تخت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha