• چهارشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94110704379
  • خبرنگار : 71486

افشارزاده: قرارداد سبک‌دست به زودی لغو می‌شود/ بازیکنان شرایط باشگاه را هم درک کنند

افشارزاده: قرارداد سبک‌دست به زودی لغو می‌شود/ بازیکنان شرایط باشگاه را هم درک کنند

مدیرعامل استقلال خبر داد که قرارداد اسپانسری باشگاهش با سبک‌دست به زودی فسخ خواهد شد.

مدیرعامل استقلال خبر داد که قرارداد اسپانسری باشگاهش با سبک‌دست به زودی فسخ خواهد شد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایسنا و در واکنش به این سوال که نظرش راجع به اعتصاب احتمالی استقلالی‌ها در تمرین امروز این تیم چیست، گفت: بازیکنان حتما دچار مشکلات مالی هستند اما باید شرایط باشگاه را هم درک کنند. البته ما قبول داریم که وقتی تعهدی را می‌دهیم باید آن را اجرا کنیم ولی در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد که باعث شده ما به برخی از تعهداتمان نتوانیم عمل کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: بعد از صحبت‌هایی که با آقای گودرزی وزیر ورزش و آقای سجادی معاون وزارت ورزش داشتم به زودی قرارداد ما با شاهرخ سبک‌دست به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال فسخ خواهد شد و قرارداد جدیدی را با شیرازی به عنوان اسپانسر استقلال منعقد می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: ما قطعا به فکر بازیکنان‌مان هستیم و برای آنها برنامه‌ریزی می‌کنیم. امیدوارم این مسائل به روند تیمی ما آسیب نزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۱-۰۷ ۱۳:۲۴

سلام اولا تکليف همراه اول چي شد اين همه تبليغ و هياهو، دوما نصف بيشتر مشکل باشگاه مديريت و مدير عامل هستن که فرمايشي و رفاقتي دور هم جمع شدن نه هنري نه علاقه اي نه کسب درآمدي فقط شعار مصاحبه و يه شام ناهار دور همي نيم فصل مدير عامل آمريکا الباقي تيم رو هوا... کجاي دنيا اينجوريه

avatar
۱۳۹۴-۱۱-۰۷ ۱۳:۵۱

آقاي افشارزاده باشگاه بزرگي چون استقلال از راه دور قابل اداره نيست ...بهتره يک کار رو انتخاب کنيد ...شما داريد استقلال رو دوباره به حاشيه ميبريد.......اين همراه اول از حساب ما کسر مي کنه پولش کجا ميره.....واقعا واسه چينش هييت مديره توسط وزارت متاسفم...فقط چندتا اسم..همين ....هيچکي تو هييت مديره دغدغه استقلال رو نداره......خواهشن استفعا بده