• سه‌شنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94112013222
  • خبرنگار : 90136

عرضه محصولات جدید شرکت گسترش فن‌آوری‌های نوین کشاورز

گسترش کشاورز

دو محصول جدید شرکت گسترش فن‌آوری‌های نوین کشاورز با نام‌های بانکداری دیجیتال مهرگستر (Omni-Channel Banking) و بازاریابی تحلیلی هدفمند مهرگستر (A-CRM) عرضه شد. این دو محصول در پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی شده بود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام تولیدکنندگان این محصولات، کارگاه‌های معرفی این محصولات مورد استقبال بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و متخصصان صنعت IT حاضر در همایش قرار گرفت.

هر دو محصول براساس آخرین فناوری‌های بانکی و IT به طور کامل توسط کارشناسان فنی شرکت گسترش فن‌آوری‌های نوین کشاورز طراحی و پیاده‌سازی شده و در حال حاضر در بانک کشاورزی که دارای محصول کامل Core Banking (بانکداری جامع متمرکز) است، عملیاتی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.