• یکشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 94112516243
  • منبع : صدا و سیما

تازه‌های موسیقایی صداوسیما

تازه‌های موسیقایی صداوسیما

ماهرو، قطعه آسمانی، پناهم باش، عشق وطن، زندگی، مادر، گمشده و ... عناوین بخشی از آثار ارسالی دفتر موسیقی و سرود صداوسیما است.

ماهرو، قطعه آسمانی، پناهم باش، عشق وطن، زندگی، مادر، گمشده و ... عناوین بخشی از آثار ارسالی دفتر موسیقی و سرود صداوسیما است.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، آهنگ "زندگی پر پیچ و خمه" با آهنگسازی و تنظیم عماد دلاوری، شعر غلامعلی صفری، صدای امیر هوشنگ ابراهیمی، آهنگ "ماهرو" با آهنگسازی و تنظیم امین حیدری، شعر اسیری لاهیجانی با صدای امیر هوشنگ ابراهیمی، آهنگ "قطعه آسمانی" با آهنگسازی و تنظیم و صدای حمید قربانی، شعر محمد حسین قربانی، آهنگ "پناهم باش" با آهنگسازی و تنظیم بهنام کریمی، شعر طهمورث پور شیر محمد، صدای بهزاد رضازاده، آهنگ "عشق وطن" با آهنگسازی و تنظیم مجید رضا زاده، شعر شهره قائد، صدای داود ناقور، آهنگ "زندگی" با آهنگسازی و تنظیم محمد کلهر، شعر سعید قیصر، صدای محمد قلی‌پور، آهنگ "خدایا تو عشق من" با آهنگسازی و تنظیم میثم جمشیدپور، شعر پیمان یار احمدی، صدای سعید جعفری، آهنگ "مادر" با آهنگسازی و تنظیم و صدای امیرهوشنگ شاهرخی، شعر سروش کریمی از جمله آثار ارسالی دفتر موسیقی و سرود صدا و سیماست.

همچنین، آهنگ "گمشده" با آهنگسازی و تنظیم و صدای نوید مولوی، شعر کوروس احمدی، آهنگ "تصورت" با آهنگسازی و تنظیم فرهاد برنجان، شعر طهمورث پور شیر محمد، صدای مجید آریان، آهنگ "یه لحظه " با آهنگسازی و تنظیم حسن فراهانی، شعر طهمورث پور شیر محمد، صدای پدرام اخلاقی، آهنگ "ماه و کمونچه" با آهنگسازی و تنظیم و صدای گرشا رضایی، شعر امیرحسین الهیاری، آهنگ "ماه تمام" با آهنگسازی و تنظیم شاهین خسرو آبادی، شعر محمد پور رضوی، صدای بهرام حسین‌زاده، آهنگ "چشم به راه" با آهنگسازی و تنظیم و صدای گرشا رضایی، در قالب پاپ، محلی و ارکسترال با مضامین مختلف اجتماعی و معنوی و عاطفی و ... شماری از تازه‌ای ارسالی دفتر موسیقی و سرود صدا و سیماست که برای بهره‌برداری و پخش در اختیار شبکه‌های رسانه ملی قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha