• چهارشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94112818321
  • منبع : نمایندگی قم

عضو مجلس خبرگان:

‌حضوری حداکثری در انتخابات تداوم بخش آرمان‌های انقلاب است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری ملت ایران در دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بسیار با اهمیت و تداوم بخش آرمان‌های انقلاب است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری ملت ایران در دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بسیار با اهمیت و تداوم بخش آرمان‌های انقلاب است.

آیت الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را یک سرمایه مهم دانست و عنوان کرد: این حضور پر شور می‌تواند نقشه‌های دشمن را خنثی و آن‌ها را بهراساند.

عضو خبرگان رهبری افزود: دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی، این روز‌ها اخبار و رویداد‌ها را رصد می‌کنند تا در جریان اتفاقات و رویدادهای انتخاباتی باشند و این امر نشان می‌دهد که ملت ایران باید با بصیرت وارد صحنه شوند و با آرای خود، قلب دشمن را نشانه بگیرند.

وی اظهار کرد: همه اقشار مردم مکلف هستند در جهت حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب در این انتخابات حضور یابند مسئولان نیز باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش نمایند.

ممدوحی بیان کرد: اگر دشمن بر موضوع خاصی تاکید دارد و آن را مهم می‌شمارد نشان از حساسیت و اهمیت آن رویداد است وقتی که استعمار و استکبار جهانی روی مساله انتخابات ایران سرمایه گذاری می‌کنند تا مردم پای صندوق‌های رای نروند یعنی اینکه حضور و عدم حضور مردم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی گفت: حضور با شکوه مردم، تداوم بخش انقلاب و نظام است به ویژه انتخاب فرد اصلح نیز می‌تواند اثر گذار باشد و وظیفه همه ما انتخاب فردی انقلابی، ولایت مدار و اصلح است.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: ما از نظر شرعی نیز موظف هستیم بهترین‌ها را بر گزینیم همچنین انتخابات باید در چارچوب قانون و اخلاق انجام پذیرد و کاندیدا‌ها باید به این امر داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات همواره پشتوانه عظیمی برای نظام است و ما باید به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در این خصوص توجه داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha