• پنجشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 94112919036
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

‌اخلاق و حفظ کرامت انسانی در تبلیغات ‌برجسته‌ترین ارزش‌هاست

‌اخلاق و حفظ کرامت انسانی در تبلیغات ‌برجسته‌ترین ارزش‌هاست

ایسنا/سیستان و بلوچستان ‌استاندار سیستان و بلوچستان در جمع نامزدهای انتخابات مجلس‌، اخلاق و حفظ کرامت انسانی در تبلیغات را برجسته‌ترین ارزش عنوان کرد‌.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در جمع نامزدهای انتخابات مجلس‌، اخلاق و حفظ کرامت انسانی در تبلیغات را برجسته‌ترین ارزش عنوان کرد‌.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، به نقل از استانداری، علی اوسط هاشمی اظهار کرد: انتخابات مجرایی برای انتقال حق است‌. حق را به مردم بدهید و با تخریب دیگران پله‌ای برای رشد خود نسازیم، به تبلیغی رو بیاوریم که بتواند ایمان و عشق را با خدمت صادقانه بر مردم نمایان سازد.

استاندار با اشاره به اینکه محصول انتخابات رشد سیاسی جامعه است‌، گفت‌: اجتماعات و میتینگه‌ا در روزهای تبلیغات به اوج می‌رسد و کسی نمی‌تواند مانع اجتماع طرفداران نامزدی شود و باید این اجتماعات منجر به روشن شدن رویکرد و نگاه کاندیدا برای مردم گردد‌.

وی در این راستا افزود: انتخابات عنصری برای زایش پدیده دولت ملت در جامعه است، چراکه دید بلند مقام معظم رهبری و قانون اساسی جذب و مشارکت حداکثری و حفظ آرای مردم به عنوان حق الناس است.

استاندار خطاب به نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت‌: این استان ساختار ایلی‌، طایفه‌ای، قومی و مذهبی دارد، پس باید محصول انتخابات در این استان ایجاد انسجام در بین مردم به عنوان یک سرمایه ملی باشد، نه خسارت زایی برای استان.

هاشمی در پایان با تأکید بر این نکته مهم که زیستن با هم را مبنای تبلیغ قرار دهید، افزود : در استان ما امروز به دلیل درک بالای مردم و نقش اثربخش دستگاه‌های امنیتی استان و نگاه بلند مقام معظم رهبری و دولت فضای خوبی شکل گرفته که شکل‌گیری این فضای توسعه محورنتیجه وحدت و زیستن با هم است‌.

جمشیدنژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از کاندیداها به جهت حضور در عرصه انتخابات ‌از آنها به عنوان افرادی یاد کرد که توانمندی‌های خود را باور داشته و با حضور در صحنه و عبور از کانال‌های تأیید صلاحیت موجبات شور و نشاط انتخابات را فراهم آورده‌اند‌.

وی حضور هر یک از کاندیداها در عرصه انتخابات را به منزله تریبونی برای تبادل فکر و اندیشه خواند و عرصه تبلیغات را عاملی برای رشد افکار و اندیشه‌های مردم عنوان کرد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود نامزدهای انتخابات را به پرهیز از تخریب رقبا توصیه کرد و افزود‌: تخریب سایر نامزدها در تبلیغات‌، خلاف قانون است و از مبادی قانونی به شدت پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار همچنین بر نظارت و کنترل بر ستادهای انتخاباتی توسط خود نامزدها و گماردن افراد خوش نام و با سابقه در ستادها تأکید کرد‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha