• جمعه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 94113019270
  • خبرنگار : 71219

دشت آرای «آتی ساز» را تکمیل می‌کند

دشت آرای «آتی ساز» را تکمیل می‌کند

آروند دشت آرای از آغاز فیلمبرداری اپیزود سوم «آتی ساز» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

آروند دشت آرای از آغاز فیلمبرداری اپیزود سوم «آتی ساز» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

این کارگردان که بیشتر به واسطه حضور در تئاتر شناخته می شود، در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا، بیان کرد: از سه گانه «آتی ساز» دو قسمت ساخته شده و از اواخر اسفندماه اپیزود سوم آن را کلید خواهم زد.

دشت آرای با اشاره به اینکه دو بخش اول این فیلم در دو سال گذشته ساخته شده است، ادامه داد: سال آینده با تکمیل این سه گانه تصمیم گیری خواهم کرد که آن‌ها را جدا یا با هم به چند جشنواره بفرستم ولی برای اکران آن فعلا برنامه مشخصی ندارم.

او که قصد دارد مدتی از تئاتر دور باشد، از آماده کردن یک فیلمنامه سینمایی برای ساخت در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، «آتی‌ساز» نام سه‌گانه‌ای به کارگردانی آروند دشت‌آرای است که ابتدا قرار بود یک مجموعه از 10 فیلم کوتاه باشد و توسط کارگردانان مختلفی ساخته شود،‌ اما فعلا این اتفاق منتفی شده و قرار است سه‌گانه‌ی «آتی‌ساز» ساخته شود که دو اپیزود اول آن پایان یافته است.

ایده ساخت «آتی‌ساز» در یک مجتمع توسط آروند دشت‌آرای طراحی شده و این اثر فیلمی بینافرهنگی‌ با تهیه‌کنندگی مهرداد رئیسی است.

در اپیزود دوم «آتی ساز» الیزه ونتار، بازیگر هلندی که برای تمرین نمایش «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» (کاری از کمپانی هنرهای اجرایی ویرگول) مدتی در ایران به سر می‌برد، در کنار مارین ون هولک (از هلند) سعید چنگیزیان، اشکان مهری، میثم میرزایی،اشکان جنابی، ساناز باقری، کاظم سیاحی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دشت‌آرای تاکنون بیش از ۲۵ اثر صحنه‌ای را در ایران و خارج از کشور، همچون «سگ سکوت»، «تن‌تن و راز قصر مونداس»، «رد پای صورتی»، «کمی بالاتر»، «بین خودمان باشد»، «باغبان مرگ» را روی صحنه برده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha