• سه‌شنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94120402417
  • خبرنگار : 71234

بشیری در گفت‌وگو با ایسنا:

مردم بر اساس لیست‌های انتخاباتی رای خود را به صندوق اندازند

مردم بر اساس لیست‌های انتخاباتی رای خود را به صندوق اندازند

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه مردم باید در انتخاب کاندیدای مورد نظرشان به اطرافیان آن کاندیدا نیز توجه کنند گفت: یکی از فاکتورهای اطمینان بخش برای انتخاب یک کاندیدا حامیان و اطرافیان آن فرد است.

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه مردم باید در انتخاب کاندیدای مورد نظرشان به اطرافیان آن کاندیدا نیز توجه کنند گفت: یکی از فاکتورهای اطمینان بخش برای انتخاب یک کاندیدا حامیان و اطرافیان آن فرد است.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با تاکید بر اینکه انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: ضرورت دارد مردم برای انتخاب کاندیدای مورد نظرشان بررسی‌های دقیق و همه جانبه‌ای انجام دهند و در این راه به آموزه‌های اسلام، احادیث معصومین و تاکیدات امام (ره) و رهبری و معیارهای قانون اساسی توجه کنند. در این شرایط است که با این معیارها انتخاب برای مردم راحت‌تر می‌شود.

وی با تاکید بر نقش نخبگان و رسانه‌ها برای تبیین مولفه‌ها و شاخص‌های کاندیداهای اصلح گفت: در این شرایط و با تبلیغات مناسب جامعه می‌تواند بر اساس واقعیت و حقایق تصمیم‌گیری کند و مجلسی متشکل از کاندیداهای اصلح را تشکیل دهد نه اینکه انتخاب کاندیداها در فضایی توام با جوزدگی و بدون علم و آگاهی انجام شود.

این کاندیدای انتخابات مجلس ولایتمداری را به عنوان یکی از مولفه‌های مهم در انتخاب نماینده مجلس برشمرد و گفت:‌ خدمت به مردم و دفاع از ارزشها نیز مولفه‌های دیگری است که باید مردم برای انتخاب کاندیدای مورد نظرشان به آن توجه کنند.

وی ادامه داد: طبق احادیث معصومان شناخت از اطرافیان و یاران افراد می‌تواند مردم را در انتخاب درست یاری کند. لازم است مردم برای انتخاب کاندیدای مورد نظرشان به این موضوع توجه کنندکه چه کسانی و چه جریان و گروه‌هایی از آن کاندیدا حمایت می‌کنند. طبیعتا حمایت افراد و جریان های صاحب نام و متدین انقلابی از کاندیدایی می‌تواند مبنای برای انتخاب آن فرد باشد.

بشیری ساده زیستی، دفاع از محرومان و مستضعفان، پاکدستی و کارآمدی، تعهد، داشتن روحیه انقلابی، کم توقع بودن،‌ دشمن شناسی،‌گرفتار مسائل حاشیه نشدن و شناخت توطئه‌ها و ترفندهای بیگانگان و داشتن راهکار را از دیگر مولفه‌های یک کاندیدا برای انتخاب مردم برشمرد.

نماینده مردم پاکدشت در پایان گفت: از آن جا که یکی از فاکتورهای اطمینان بخش برای انتخاب یک فرد حامیان آن کاندیدا است مردم می‌توانند بر اساس حضور کاندیدایی در لیست مورد اطمینان‌شان و یا حمایت جریانی از آن کاندیدا رای خود را در صندوق های آرا بیندازند و به لیست‌ها و جریان‌ها اطمینان کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha