• جمعه / ۷ اسفند ۱۳۹۴ / ۲۲:۱۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94120704744
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرماندار سمنان خبر داد:درخواست تعرفه از سوی اکثر شعبات سمنان، مهدیشهر و سرخه

فرماندار سمنان خبر داد:درخواست تعرفه از سوی اکثر شعبات سمنان، مهدیشهر و سرخه

ایسنا/سمنان فرماندار سمنان با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در انتخابات امروز هفتم اسفند،گفت: تا پیش از ساعت 20 بیش از 90 هزار نفر در انتخابات این حوزه انتخابیه شرکت کردند.

فرماندار سمنان با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در انتخابات امروز هفتم اسفند،گفت: تا پیش از ساعت 20 بیش از 90 هزار نفر در انتخابات این حوزه انتخابیه شرکت کردند.

سیدعباس دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، اظهار کرد: این آمار حکایت از این دارد که مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه تاکنون بیش از 55درصد بوده است.

وی، ادامه داد: بدون تردید مشارکت مردم بیش از این رقم خواهد بود، چرا که حضور مردم بعد از ساعت 20 نیز در اکثر شعبات اخذر رای همچنان چشمگیر بوده است.

فرماندار سمنان با اشاره به شمار حائزین حق رای در این حوزه انتخابیه، اضافه کرد: بیش از 170 هزار نفر در این حوزه انتخابیه حائز حق رای هستند. ضمن این‌که شمار کسانی که تا پیش از ساعت 20 رای خود را به صندوق ریختند از مرز 90 هزار گذشته است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه با بیان این‌که اکثر شعبه‌های اخذ رای درخواست تعرفه کردند، تصریح کرد: تعرفه‌های مورد نیاز به سرعت در اختیار همه شعبات درخواست‌کننده قرار گرفته است.

دانایی با بیان این‌که مردم سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه با مشارکت بالای خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری بر تاریخ سراسر افتخار خود افزودند، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات امروز پرشور و غیرقابل توصیف است.

فرماندار سمنان با بیان این‌که این مشارکت بالا حکایت از امید و نشاط ایجاد شده در کشور دارد، خاطرنشان کرد: اخذ رای در تمامی شعبات این حوزه انتخابیه تا ساعت 23 ادامه دارد و آن دسته از مردم که هنوز رای خود را به صندوق نریختند، می‌توانند با حضور در نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود در این جشن ملی مشارکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha