• یکشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 94121610393
  • خبرنگار : 71429

صدور حکم اعدام برای «بابک زنجانی»

صدور حکم اعدام برای «بابک زنجانی»

سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام برای سه متهم پرونده موسوم به فساد نفتی خبر داد.

سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام برای سه متهم پرونده موسوم به فساد نفتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در نودو سومین نشست خبری خود گفت: حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر این پرونده که در دادگاه بدوی محاکمه شدند صادر شد.

وی بیان کرد: دادگاه بدوی این سه متهم را مفسدفی‌الارض تشخیص داده و به اعدام محکوم کرده است. دادگاه علاوه بر اعدام، متهمان را به رد مال شاکی و شرکت ملی نفت ایران و جزای نقدی یک چهارم پولشویی محکوم کرده است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا حکم بابک زنجانی و دیگر متهمان نفتی به وکلای آن‌ها ابلاغ شده است؟ گفت : قاعدتا باید حکم به آن‌ها ابلاغ شده باشد ولی من از آن اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا میزان رد مال به اندازه بدهی بابک زنجانی است گفت: اگر وی در این مدت پولی را داده باشد از میزان بدهی اش کسر می‌شود و در غیر این صورت همان میزانی است که عنوان شده است.

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده طاهری سرکرده عرفان حلقه که مورد سئوال خبرنگار دیگری بود گفت: حکم اعدام وی مورد نقض قرار گرفت و به دادگاه برگشت. وضعیت وی همان وضعیتی است در سابق بوده است.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت مدیرعامل سابق بانک صادرات، گفت: 46 متهم هستند که 44 نفر از آنها مربوط به بانک صادرات اعم از مدیرعامل و سایر افراد است. محاکمه متهمان تمام شده و به زودی حکم دادگاه بدوی صادر می‌شود، البته این حکم هم در موضوع پرونده بابک زنجانی و هم این پرونده بدوی است و اگر اعتراضی صورت بگیرد پرونده در مراجع تجدیدنظر بررسی می‌شود.

معاون اول دستگاه قضایی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه وکیل بابک زنجانی در مورد اینکه بانک خارجی معرفی شده از سوی وزارت نفت از دریافت پول بابک زنجانی خودداری می‌کند، خاطرنشان کرد: مطلقاً چنین چیزی نیست. متأسفانه بارها به ایشان فرجه داده شد و گفته شد اگر پول‌ها را بازگردانید در حکم‌تان تأثیر دارد اما اکنون بر هیچ فردی احراز نشده که وی بتواند پول را پرداخت کند. البته امروز هم دیر نشده و می‌توانند پرداخت کنند.

خبرنگار دیگری سوال خود را اینگونه مطرح کرد که تکلیف بدهی 2 میلیارد یورویی بابک زنجانی چه می‌شود و خواهان پاسخ سخنگوی دستگاه قضا شد که وی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا تلاش شد تا تمامی اموال وی در داخل و خارج کارشناسی و شناسایی شود. آن مقداری هم که توافق شده بود را یا شرکت نفت عین مال را بردارد و یا اینکه به میزان طلب خود آن را بفروشد.

وی ادامه داد: تاکنون بابک زنجانی در پرداخت بدهی‌ها کسری داشته که اگر بتواند تأمین کند که هیچ، اگر نه باید دید که آیا اموال دیگری دارد یا خیر.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۳:۴۹

واقعا نبوغ اين آدمو كي داره؟ كاش ازش استفاده مي‌كرديد...

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۰۲

چنين است رسم سراي درشت گهي پشت بر زين ، گهي زين به پشت

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۰۳

احسنتم به دستگاه قضايي

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۱۱

من شخصا فکر ميکنم بابک زنجاني ميخواهد همه پولها را برگرداند و زندگي‌اش را بخرد ولي شايد ديگر صاحب اختيار پولهايش نيست.............

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۱۴

من تو جريان کامل اتهامات و دفاعيات آقاي زنجاني نيستم ولي تا جايي که ميدونم همين آقا بود که با دور زدن تحريما کار هاي زيادي براي دولت وقت و مردم انجام داد ، درجريان ريز فساد مالي که صورت گرفته هم قرار ندارم ولي اينم ميدونم که اگه فساد به اين بزرگي صورت گرفته ، حتما اشخاص شاخص و متعددي تو ماجرا دست داشتند که الان ميخوان با اعدام اين شخص ماجرا رو ختم بدن ... واقعا سوال هاي زيادي هست که اين آقا ميتونه جوابشون رو بده و دست خيلي ها رو رو کنه اما متاسفانه نميخوان که رو بشه .

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۷:۴۱

برادر دور زدن تحريمها همش فيلم بود .

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۱۴

اجر کم عند الله . اگر با مفسدان اقتصادي برخورد خشن و قاطع شود ديگر جايي براي اين قبيل کارها نيست. اميد که براي تمام مفسدان اقتصادي همچين حکمي صادر و اجرا شود.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۲۰

چيزي که به ما نميرسه اعدام شه کاش حبس ميشد حداقل.. نميدونم چي بگم

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۲۲

باید حكم مشابهي هم براي آناني كه بابك زنجاني هارا پرورش دادند صادر شود !

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۳۵

باعرض سلام و خسته نباشيد . در اعدام بابک زنجاني دو اشتباه مسلم هست،يکي اينکه بالاخره اعدام از ديد جوامع حقوق بشري نفي ميشه، و چون اين شخص هم معروفه،يه سري دردسر و بازتاب رسانه اي براي ايران داره..دوم اينکه بجاي حل مساله و شناختن کل عاملين اين پول‌شويي‌ها و دزدي‌ها و اختلاس ها،صورت مساله رو پاک ميکنن ..باز هم تاثير منفي داره .

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۴۶

اعدام حقش نبود...خيليارو پس بايد اعدام کرد

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۵۰

من موندم تو اين قضيه شرکت نفت. مگه در شرکت چفت و بست نداشت که زنجاني اين همه پول از اونجا برداشته؟ بابا به من هم يه کمي از پولاتون بديد براتون نگه دارم. قول ميدم هروقت خواستيد اصلش را برگردونم.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۵۱

اسم دو نفر ديگه چيه؟! کاش در مورد پرونده مرتضوي هم به مجازاتي که مستحقشه ميرسيد!

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۴:۵۳

جالبه که نام کامل و چهره ي بابک زنجاني رو نشون ميدن ولي اونايي که به نفع خودشونه رو نشون نميدن و اسما رو هم به صورت مخفف اعلام ميکنن.هرچند که من موافق هيج فساد و اختلاسي نيستم ولي خواستم به اين نکته توجه بشه که چرا تفاوت قائلند

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۱۲

چون پشتش خالي بود حکم اعدام صادر شده وگرنه ده سال زندان مي دادن بازم دمتون گرم.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۲۰

كاش به جاي اعدام اين فرد كساني كه اجازه اين كارها رو بهش دادن بازخواست ميكردن

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۲۱

ادم بسيار نابغه اي بود نميدونم اختلاسايی كه كردن كجان

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۲۲

فعلا راي بدوي صادر شده.نهايتا با 15 سال حبس جمع بندي ميشه ميره پي کارش.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۲۲

واقعا کسي که ميتونه اين مبلغ از خزانه مملکت بکشه بيرون يه نابغه اس و نظر من اينه که اعدام حقش نيست و واقعا ام اعدام حقش نيست اميدوارم يکم عفو کننش حد اقل حبس ابد بدن بهش

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۲۷

فقط زورشون به افرادي چون بابك زنجاني ميرسد؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۲۷

خواهشن اينطور افراد رو به سزاي اعمالشان برسانيد

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۳۱

بابک زنجاني يک روزي کشور ما رو از شر تحريم هاي به قول آقايون کمرشکن رهايي داد اما بعد محکوم به اعدام !!! جالبه آقاي که فساد خودش و خانوادش براي همه ملت ما روشن فقط 10 سال ميره به زندان سر ميزنه ( چون همش مرخصي ...)

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۳۴

گر امر شود که مست گيرند

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۳۶

حکم اعدام؟؟؟؟ براي افرادي مثل آقاي م ه بلد نيستين چون پشتش محکمه ولي...

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۴۴

حکم اعدام رو بايد داد به اونايي که امثال زنجاني رو پرورش ميدن. چطوره که منه شهروند نميتونم دوميليون تومان وام بگيرم به يه گوشه ي زندگيم بزنم ولي اين ادمها به خزانه مملکت دسترسي داشتن . پس تنها نبودن و اين حکم رو برا خيليها بايد صادر کرد. ضمن اينکه همه ي کارهاي بابک زنجاني بد نبود. کارهاي خوب زيادي برا کشور انجام داد در زمان تحريم و بي پولي . اين حکم حقش نبود .

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۴۷

پس انتظار داريد آزادش کنند؟!!! دهن گشاد دشمنان ما هميشه بازه و کاريش نميشه کرد... حقه هزاران تا آدم رو خوردن و کشور و به گند کشيدن؛ اعدام براي اينجور آدم ها خيلي کمه . به حرف اين جوامع به ظاهر حقوق بشري گوش بديد هر کسي هر کاري کرد هيچي بهش نگن!!! بريد ببينيد خودشون چيکارها ميکنن با اينجورها... آدم يکم هم فکر کنه بد نيس... از بس که با مجرم ها خوب رفتار کردند همه دزد شدن؛ بذار دست و پاشون رو قطع کنند بعد ببينيد کسي جرئت ميکنه حق مردم رو بخوره؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۵:۵۰

اگه پولها برگردونه ادم احمقيه

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۰۱

کيا ازش حمايت کردند و امکانات دولتي و ... را در اختيارش قرار دادند؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۰۲

پول نفت تو بانک چيني هاست که نمي توانند از انها پس بگيرند. فاسد اصلي بانک هاي خارجي هستند که پول نفت را بالا کشيدند با اعدامش بيست ميليارد يورو پول که به اقتصاد کشور کمک ميکرده ازبين مي برند همه پولهايش را خارجي ها بالا مي کشندبه خاطر اينکه اسمش درليست تحريم بوده امکان برگرداندن پول نداشته بعد هم بانک هاي خارجي با اين بهانه پول نفتو پس ندادند

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۰۵

والاه نظرمن اينه که حقش اعدام نبود چون واقعا نابغه بوده که تونسته اين همه پول رو اختلاس کنه درضمن بايد اون کسايي روکه هم پشتش بودن وبهش اجازه اينکارودادن هم مجازات ميکردن دلم سوخت براش

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۰۶

بايد کساني رو هم که با اين افراد امکانات نفوذ و دلار در اختیارشان قرار دادند رو هم اعدام کنند

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۰۷

حکم خوبي بود

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۱۰

با سلام حالا با صدور اين حكم حكيمانه متهمين پرونده رد مال ننمايند و جريمه يك چهارم نيز پرداخت نشود تكليف چيست؟؟؟ حكم اعدام در اين صورت قابل اعمال نيست

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۱۲

من جاي او باشم تمام کساني را که سر اين سفره بودن را لو میدهم.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۱۲

حبس ابد مجازات بهتري است، همين که انسان آزادي اش را از دست بدهد خود بزرگترين مجازات است.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۱۴

حقش بود

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۱۶

اگه چن تا از اين آدما رو همينجوري اعدام کنن بعد ببينيد بازم کسي فکر دزدي به سرش ميزنه يا نه. بايداعدام بشه اعدامم کمه براي اين آدمي که با پولاي کشورمون تو کشورهاي اروپايي و آمريکايي حال ميکرد.خداروشکر

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۲۰

زنجاني يک نابغه بود که بي اينجا رسيده اعدام او چيزي رو درست نميکنه فقط تاسف رو به بار مياره مشکل ما کشور هاي جهان سوم بستر فسادي که دامان نوابغ مون رو ميگيره

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۲۹

دوستان قاضي پرونده آقاي ابوالقاسم صلواتي با کلي تجربه يکي از بهترين قضات اين مملکت هستن لابد يه چيزي از ما که هيچ سر رشته اي در امر قضاوت نداريم بيشتر ميدونه که اين حکم رو داده پس نبايد ما با سلايق و نظرات شخصي خودمون اين حکمو اشتباه بدونيم

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۳۰

حکم دادگاه بدوي است و صد البته امکان تغيير دارد ولي در کل اين جور حکم ها براي تعدي به بيت المال نتيجه اي جز اين ندارد

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۳۰

البته حکم اعدام براي کسي که حق ميليونها آدمو با اختلاس هيچي کرده کمه اما واقعا بابک زنجاني به تنهايي اين پولهارو بالاکشيده و اين مطلبو روشن کنيد که چجوري ميشه به اين راحتي خزانه مملکت دست چنين آدمهايي ميوفته, چرا اسمي از کساني که عامل دسترسي پولهاي بيت المال به چنين افرادي هستند لو نميره, ريشه اختلاسها تو خاکه و ما حتي درختشم نميبينيم فقط ميوه هاي افتاده از اين درخت ميشن بابک زنجاني بحق بايد مسئولان نظام ريشه اين درخت رو بخشکونند, هر چند نفري که ميخوان باشند همشونو اعدام کنيد تا ريشه دزدي از بيت المال قطع بشه

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۳۱

در تمام دنيا از مجرمين نابغه براي حل ساير پرونده ها مشورت ميگيرن

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۳۲

چرا ميگين نابغه‌است. مگه رشوه و حق السکوت دادن نبوغ ميخواد. فقط مشکل اينه بايد افراد پشت پرده هم اعدام بشن که نميشن متاسفانه.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۴۰

پس محمود خاوري دزد بزرگ کي به مجازات ميرسه؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۴۷

واقعن نميدونم اعدام چه چيزي رو حل ميکنه. اين آقا يا خانم که طرفدار اعدامه و ميگه ببينيد تو کشورهاي خارجي ... خودشونم اطلاعي ندارند از اون کشورها! در کشورهاي دمکراتيک و پيشرفته، روي اينجور افراد پژوهش ها و تحقيقات روانشناسي و جامعه شناسي انجام ميشه تا علل بروز همچين پديده هايي بررسي شده و پيشگيري بشه. ............

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۶:۵۹

متاسفانه هميشه ميخوان ميوه فساد را از بين ببرن نه اينكه ريشه درخت فساد رو بخشكونن

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۷:۰۱

حالا کي ميخوان اعدامش کنن

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۷:۱۰

اميدوارم قوه قضايه و دولت به پيشگيري از جرم هم توجه کنند که يکي علل اين جرمها در واقع همين تحريمهاو در حقيقت ايجاد دلالان تحريم ناشي از اين تحريمها است.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۷:۳۵

ايا با اعدام اين اقا پولها برگشت داده ميشود ايا فکر نميکنيم که قانون ضعيف هست که يک روز بابک و شهرام و خاوري و فاضل خداداد درست ميشود ايا مردم ايران با اعدام اين فرد مشکلات مالي انها و کساني که براي نان شب مشکل دارن مشکلشان حل ميشود ايا با اعدام صورت مساله حل ميشود اگر بخواهيم مطالبه وجه کنيم بايد غارتگران و شرکاي اين اقا و کساني که اين پرورش دادن و هنوز هم بابک نامها زياد هست که دارن داخل ايران جولان ميدهند و رانت دارن بايد با اينها محکم مبارزه کنند . مردم حق دارن که غارتگران محاکمه شوند و پول برگشت داده شود . اين حجم پول بايد در سيستم بانکي باشد چرا مسولان اطلاعاتي و امنيتي جلو جلو برخورد نميکنند که حق مردم برده ميشود و با يک اعدام پرونده به تاريخ سپرده ميشود

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۷:۳۷

گردن کلفت ها و نفرات اصلي از اين افراد سادلوح استفاده ميکنند و وقتي اوضاع خراب شد همه تقصيرات رو ميندازن گردنش و خودشون ميررن دنبال پرژوه جديد و يک فرد ساده ديگر

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۸:۰۶

مقامات عالي دولت قبلي بايد بيايند توي دادگاه در اين خصوص به قاضي جواب بدهند كه ميلياردها دلار اين مملكت را با تضمين چه كساني تو كشورهاي مختلف دنيا به حسابهاي شخصي اين بچه نو كيسه واريز كرده اند؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۸:۰۷

پول کشورمون که ميگيد اگه اينا فساد ميکردن يا نميکردن حال و وضع ما تغيري ميکرد؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۸:۰۷

متاسفانه بااعدام بابک زنجاني مشکل حل نمي شود.قبلامشابه بابک زنجاني فاضل خدادبودکه در اختلاس??? ميلياردي متهم شناخته وحکم اعدام صادرشد.اماجريان اختلاس به روند خود ادامه داد . اگرعدالت حاکم باشد بايد مسئولان بي کفايتي را که خود به وجودآورنده اين سيستم و خروج سرمايه ملي از کشور هستن مجازات کرد ...

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۱۹:۰۰

بابک اعدام نميشه چون قبل از دادگاه تجديد نظر بدهي ها را پرداخت ميکنه

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۰:۱۴

به اين فکر کنيم که آيا با اعدام بابک زنجاني همه مشکلات و اختلاس ها حل ميشه يا چکه آب از جاي ديگه است و اونو بايد قطع کرد؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۰:۳۳

با برکناري بابک کلي پرسنل بيکار شدن.با اعدام بابک چيزي پيش نميره.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۰:۴۷

خدا خيري به دکتر روحاني بده که قوه قضاييه رو وادار کرد به محاکمه بابک زنجاني، در اغلب سخنراني ها به مسئله فساد نفتي مي پرداخت. روحاني دمت گرم

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۰:۴۹

اگه منم جاي بابک بودم ميخواستن اعدامم کنن هيچي نم پس نميدادم بزا بچه‌هام بخورن حالشو ببرن.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۰:۵۴

بايد مجريان ومسئوليني که لياقت اداره امور را نداشته اند وباعث به وجود امدن اين اختلاس شده اند محاکمه شوند.يعني از ريشه اصلاح شود نه ظاهر قضيه ماستمالي شود

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۰:۵۵

با اعدام اين فلک زده کارگردانان و بازيگران پشت صحنه نفس راحتي خواهند کشيد

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۰:۵۸

قطعا زنجاني بايد مجازات شه؛ ولي اون الان بايد قرباني شه، که براي يه عده ي ديگه که پشت پرده‌ان و بارشونم بستن مشکلي ايجاد نشه!

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۱:۰۹

فردا هم لابد بي خبر مثل منصور اريا حلق اويز ميشه تموووم ... ولي تا کي بيت المال بايد حيف و ميل شه . با رانت و ارتباط و کانال ...

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۱:۲۹

اين بيچاره رو گوشت قربوني کردند ،یعني اين اومده پول مملکتو تو اين اندازه خورده و برده کسي هم کاره اين نبوده!!

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۱:۳۵

سلام و دورود بر شما آقاي اژه اي ضمن آرزوي سلامتي و توفيق روز افزون زند باد بر شما دلم خنک شد لطفا اين فرد رو بدون کوچکترين اغماضي اعدامش کنيد البته در ملا عام.اين فرد اين اختلاسها رو در دوران تحريم کرده يعني سخت ترين روزهاي زندگي مردم شريف ايران. واقعا زند باد نظام جمهوري اسلامي ايران.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۱:۳۷

پس تکليف رييس دولت و دار و دستش که زنجاني ساختن چي ميشه؟ اونا هم اعدام ميشن؟ عاليه ديگه قبل اينکه اسم خيليارو ببره اعدامش ميکنن.هميشه همين بوده

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۱:۴۵

اين بابا رو ولش کنيد بايد اون مسئولي رو اعدام کنند که بابک زنجاني ها رو پرورش داده و پر و بال بهشون داده.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۱:۵۶

با اينکه پول اين ملت و اين کشورو بالا کشيده باز هم مردم ايران چه ادمهاي خوب و دل پاکيند و اکثرا نوشتن اعدام نشه خوبه .اگر راه داره واقعا اعدام نشه بهتره سعي کنه پول ها رو برگردونه و اعدام نشه بالاخره هر چقدر بد هم باشه انسانه انشالله خدا ايشونو به راه راست هدايتش کنه و پول کشورو برگردونه و حکمش بشکنه

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۲:۰۱

با اعدام زنجاني مشکلي حل نميشه

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۲:۴۲

بابک زنجاني صورت مساله است ک با مرگش فقط صورت مساله پاک ميشه اصل کاري پشت پردس و الا پرورش دادن بابکهاي زنجاني کار يه روزه. اصل پشت پردس. تاريخ مصرف اين بيچاره تموم شد

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۲:۵۲

با اعدام اين فرد نه عبرت ميشود و نه كمك به ما مردم فقير و بيچاره

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۲:۵۲

بابک زنجاني يک قطره از دريا را خورده پس پول نفت بشکه اي 150 دلار چی شد؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۳:۵۶

به درست بودن يا غلط بودن اين حکم اصلن کاري ندارم ولي واقعن چرا توي ايران کسي که به راحتي حق اين مردمو ميخوره بهش لقب نابغه رو ميدن و کسي رو که دزدي ميکنه ازش بت ميسازن حالا هر کسي که ميخواد باشه چرا قبح اين کارها بين ما ايرانيا از بين رفته يعني چشم بستن روي يه سري از اصول اوليه انساني رو اسمشو ميشه گذاشت نبوغ؟ متاسفانه با برخي از اين نظراتي که زير اين پست بعضيا گذاشتن نشون ميدن که بعضي از مردم ما با اين دزديا و اختلاسها و کلا با دزدپروري موافقند!!!!

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۶ ۲۳:۵۸

اگر دو تا مثل بابک زنجاني اعدام بشن بقيه حساب کار دستشون مياد.البته اصل کاريا کار خودشون رو با تمام قوت دارن انجام ميدن

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۱:۲۱

گنه کرد در بلخ آهنگري ...به شوشتر زدند سر مسگري ...بريد اونایي که امثال زنجاني رو در استين پرورش دادند اعدام کنيد

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۱:۳۳

امريكا بابك زنجانياشو ميكنه بيلگيتس انقدر بزرگشون ميكنه ازشون به نام نابغه ياد ميكنه اونوقت ما اعدام ميكنيم ميخواستين نديد تحريمارو براتون دور بزنه بريد كساى ديگه اى رو اعدام كنين

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۱:۴۴

به نظرم بابک زنجاني ادم گناه کاري نبوده بعلت تحريم بانک خارج از کشور به خاطر تنبيهات امريکا نميخواد تاييد کنه چون جريمه ميشه ...واقعا درست نيست يه سرمايدار صادق چقدر تو تحريم ها به کشور خدمت کرد....بابک از اين ميترسه حتي پول را هم بده ايشون اعدام بشه ...اعدام بابک روحيه سرمايه گذاري را در ايران کم ميکنه..

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۱:۵۱

بابک زنجاني گرگي از ميان گرگان بود که گرگان ديگر طعمه قرارش دادند!

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۶:۴۹

با سلام بنظر شخصي من به هيچ وجه حکم اعدام عادلانه نيست! افرادي هم که ميگن اعدام حق اين فرد اگه درست و صادقانه فکر کنن متوجه ميشن ک اکه هر کس ديگه اي هم جاي آقاي زنجاني بود همين کار رو ميکرد. هيچ فردي از پول و قدرت بدش نمياد. اگه آقاي زنجاني از موقعيت خودش سو استفاده کرد به اين دليل بود ک اين جوري ازش خواسته بودن. بايد همه عوامل مجازات بشن نه يه مهره سوخته اعدام=دستگير نشدن اصل کاري

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۷:۱۷

فعلا اعدام نشود تا باند پشتیبانش دردولت قبل و ساير افراد ديگر کاملا مشخص و دستگير و محاکمه شود و کليه مطالبات ملت ايران از آنها گرفته شود اگر زود اعدام شود باند آنها از مجازات در امان ميماند

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۷:۵۷

اين بابا رو ولش کنيد بريد اون مسئولي رو اعدام کنيد که اجازه داد بابک زنجاني ها ايجاد بشوند و روز به روز پر و بال پيدا کنند.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۰۸:۵۱

بابا عجب کشور با حاليه اين ايران. دانش پزشکانش يک دهم دانش اونور آبيا ولي درآمدشون ده برابر اونا و جالبتر چپاولگرهاي ثروتهاي مليش ميشن قهرمان اقتصادي!

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۱۰:۲۴

نبوغ؟ دزدي و رابطه بازي و بدجنس بازي هم نبوغه؟ ببخشيد از چه چيزيش ميخواهيداستفاده کنيد؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۱۱:۰۶

تحليل همه کاربرا رو خوندم.کلا تحليل هاي فراگيروريشه اي رو دوست دارم،بيشتر کاربرا تحليل جزيي ميدن. ببينيد تحليل کلي شايد اين باشه:طول تاريخ به همين شکل بوده که عده اي به منابع وسرنوشت کل جامعه احاطه دارند.من با واژه بيت المال مشکل دارم. بيت المال يعني منابعي که اون عده خاص بهش مسلط هستند.متعلق به ما نيست.متعلق به هيچ کس نيست جز اون عده.تاحالا شده از شما نظر بخوان که بيت المال رو راضي هستين فلان جا هزينه کنيم؟پس پولهاي که اختلاس شده وميشه يک ريالش متعلق به مردم نيست.باورکنيد نيست.ظهور اين فرد واسامي مخفف ديگه رو عده ای کارگرداني ميکنن. ما تنها نظاره گر قسمتي از نمايش هستيم.نقش ما عين تماشاچيه.بنده از اون عده خاص ميخوام به همين منوال ادامه بدند، آخه راه ديگه اي نيست. انتظار داريد ما بهشون نظر بديم؟اخه تو اين بازي نقشي نداريم که

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۱۳:۳۱

انشالله اگه خدا بخواد كه اعدام نميشه . چون حقش اين نبود و انشالله نميشه اعدام من كه براش دعا ميكنم خدا خودش پشت و پناهش باشه

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۱۳:۵۹

دوستان عزيز احساسي قضاوت نکنيم با اعدام زنجاني چيزي درست نميشه. ايراد از يه جاي ديگه ست لطفا فقر خويش را به زنجاني نسبت ندهيد و ميدونم عقده هاتون گل کرده ولي مطمئن باشين بابک زنجاني از همه ماها ادم خوب تري هست. من و تو مسلمان چقدر زود تهمت ميزنيم ما که نشنيديم حرفاشو

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۱۵:۱۴

ابروگوندش همسر نوچه اش رضا ضراب هر ماه مياد گردش چطور امکان داره

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۲۱:۰۶

اگر واقعا اتهامات وارده درست باشه اعدام يک حکم عادلانه است ...اما اينکه اطرافيان و شرکاي اون هم به مجازات برسن مهمه....در کل قانون يک مکانيسمه نميشه باهاش احساسي برخورد کرد. اميدوارم در تمامي زمينه ها قوه قضاييه قاطع عمل کنه.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۷ ۲۲:۱۵

بابک زنجاني اگه زرنگ باشه خيلي ها از کله گنده ها رو هم با خودش ميکشه پايين. يا پولها رو ميخواد بخوره يا داستان يه چيز ديگس.

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۸ ۰۰:۴۳

ريشه کجاست؟ کسي پرسيد در اينهمه جلسات دادگاه؟ کسي فهميد اين فساد به پشتوانه کي انجام گرفت؟ آيا ميشه فساد به اين بزرگي از ديد مسئولين مخفي مونده باشه؟

avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۸ ۱۶:۲۲

با سلام به نظر من بايد ريشه يابي کنيم ببينم چه کساني به اين افراد کمک ميکنند . احتمالا خودشون بيشتر از بابک زنجاني خوردن و اين فردو بازيچه خودشون قرار دادن اگر شما عکسارو نگاه بابک زنجاني با همه در ارتباط بوده پس کاريو بدون هماهنگي انجام نميداده با اعدام اين افراد کاري درست نميشه