• دوشنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94121711114
  • خبرنگار : 90047

شجاعی: پاداش 100 میلیونی نعمتی سال آینده پرداخت می‌شود

شجاعی: پاداش 100 میلیونی نعمتی سال آینده پرداخت می‌شود

رییس فدراسیون تیر‌و‌کمان در‌ رابطه با پاداش 100 میلیونی کسب سهمیه المپیک توسط زهرا نعمتی، گفت: این پاداش در مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی سال آینده پرداخت خواهد شد.

رییس فدراسیون تیر‌و‌کمان در‌ رابطه با پاداش 100 میلیونی کسب سهمیه المپیک توسط زهرا نعمتی، گفت: این پاداش در مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیکی سال آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدعلی شجاعی در جمع خبرنگاران در خصوص پاداش زهرا نعمتی و این که چرا این پاداش بعد از گذشت چهار ماه از کسب سهمیه المپیک توسط وی پرداخت نشده است، اظها‌ر کرد: ورزشکاران و مربیان ما از پایین‌ترین سطح حقوق ممکن برخوردار هستند و ما برای ایجاد انگیزه و حضور موفق در ر‌قا‌بت‌های مختلف سعی می‌کنیم تا جای ممکن برای آنها پاداش‌های خوبی در نظر بگیریم تا انگیزه حضور در ر‌قا‌بت‌های مختلف را داشته باشند. تا به امروز نیز هر قولی که داده‌ایم عملیاتی کرده‌ایم و پاداش‌ها پرداخت شده است. حتی در‌ رابطه با مدال طلای باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی اینچئون اسماعیل عبادی که 200 میلیون تومان بود 50 درصد از این پاداش پرداخت شده و مابقی آن ان‌شا‌ء‌الله در سال آینده پرداخت خواهد شد.

وی در‌ رابطه با این که آیا به عنوان خزانه دار در مجمع فدراسیون کمیته ملی المپیک که بیست و پنجم اسفند ماه برگزار خواهد شد برای ارائه گزارش مالی کمیته ملی المپیک حضور پیدا خواهد کرد؟ افزود: در حال‌ حاضر من به عنوان خزانه دار کمیته ملی المپیک با کمیته‌ همکاری دارم تا زمانی که شخص مناسبی به عنوان خزانه دار کمیته ملی المپیک تعیین شود. البته این مساله طبق قوانین و مقررات است که تا زمان تعیین شخص جدید ذیحسابی کمیته ملی المپیک بر عهده من باشد و این چیزی است که هیات اجرایی نیز اعلام رسمی کرده است. بنا‌بر‌این در مجمع کمیته ملی المپیک گزارش مالی از سال 92 و همچنین گزارش حسابرسی سال 93 توسط من ایراد خواهد شد.

رییس فدراسیون تیر‌و‌کمان در‌ رابطه با وضعیت تیم ریکرو و این که آیا تصور می کنید ما در آنتالیای ترکیه بتوانیم سهمیه انفرادی و تیمی المپیک کسب کنیم یا خیر؟ اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر در بخش مردان ما رکوردهای انفرادی و تیمی خوبی توسط کمانداران زده شده و رضایت خوبی در بخش مردان نسبت به بانوان داریم و بانوان کماندار ما از نظر کمیت و کیفیت نسبت به مردان وضعیت راضی کننده‌ای ندارند. ما امیدواریم که در آنتالیای ترکیه در بخش آقایان که تقریبا هشت سهمیه توزیع خواهد شد، سهمیه انفرادی را کسب کنیم و در بخش تیمی نیز که تنها سه تیم برتر می‌توانند موفق به کسب سهمیه شوند جزو سه تیم برتر قرار بگیریم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا بودجه فدراسیون تیر‌و‌کمان از سوی کمیته ملی المپیک کامل پرداخت شده است؟ خاطر‌ نشان کرد: ما هنوز تمام بودجه خود را دریافت نکرده‌ایم و امیدوار هستم که این بودجه به زودی پرداخت شود. البته نگاه توزیع بودجه در کمیته ملی المپیک در بین فدراسیون‌ها یکسان خواهد بود و ما امیدواریم که به زودی این بودجه باقی‌ مانده بین فدراسیون‌ها تقسیم شود.

شجاعی در پایان سخنان خود در‌ رابطه با عملکرد کمانداران نوجوان، جوان و بز‌ر‌گسال در ر‌قا‌بت‌های جهانی ترکیه نیز ا‌ضافه‌ کرد‌: در بخش جوانان و نو‌جو‌ا‌نان ما برای اولین بار توانستیم در ر‌قا‌بت‌های جهانی داخل سالن شرکت کنیم که هدف ما تنها کسب تجربه و محک زدن ورزشکاران در ر‌قا‌بتهای داخل سالن بود. البته در این ر‌قا‌بت ها کمانداران مطرحی شرکت کرده بودند که ورزشکاران ما به ویژه‌ در بخش بز‌ر‌گسالان موفق شدند با اختلاف امتیاز کمتری مغلوب این کمانداران شوند که البته اعزام کمانداران به این ر‌قا‌بت‌ها با توجه به انتقاداتی که صورت گرفت بسیار لازم بود تا ما بتوانیم ورزشکاران خود را در ر‌قا‌بت های جهانی آنکارا ترکیه در بخش داخل سالن محک بزنیم. هر چند در پایان این ر‌قا‌بت‌ها ما توانستیم برای اولین بار به مدال برنز جهان دست پیدا کنیم که این نشان از توسعه و پیشرفت کامپوند در ر‌قا‌بت‌های داخل سالن دارد. قطعا امید طاهری پس از کسب این مدال جهانی در رشته کامپوند داخل سالن، فیکس خواهد شد و ما از حضور وی در ر‌قا‌بت‌های خارج از سالن کاپ آسیای تایلند نیز استفاده خواهیم کرد.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha