• سه‌شنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 94121812238
  • منبع : نمایندگی همدان

معاون استاندار همدان:

استفاده از پایان‌نامه‌های دانشجویی موجب کاربردی شدن آنها می‌شود

استفاده از پایان‌نامه‌های دانشجویی موجب کاربردی شدن آنها می‌شود

ایسنا/همدان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: استفاده از ظرفیت پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه تحصیلات تکمیلی، زمینه‌های تشویق افراد برای کاربردی شدن آنها را در استان فراهم می‌سازد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: استفاده از ظرفیت پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه تحصیلات تکمیلی، زمینه‌های تشویق افراد برای کاربردی شدن آنها را در استان فراهم می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، "محمدابراهیم الهی‌تبار" سه‌شنبه 18 اسفند در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، به پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی اشاره و اظهار کرد: باید رؤسای دانشگاه‌ها فرآیند پیگیری این پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی را در استان اعلام کنند تا بتوان در جهت کاربردی کردن آنها حرکت کرد.

وی در ادامه با اشاره به وجود 9 استخر نیمه‌تمام در استان، تاکید کرد: در تعریف و تخصیص سرانه دانش‌آموزی در حوزه ورزش حداقل‌ها دیده شود. متاسفانه وزارتخانه براساس قولی که در راستای تامین یک سوم از اعتبارات تکمیل این پروژه‌ها داده بود، تاکنون ریالی تامین نکرده است که این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

وی با تاکید بر این‌که محیط‌های دانش‌آموزی باید با نشاط باشد، تصریح کرد: با توجه به فضاهای مجازی و محیط زندگی دانش‌آموزان که اغلب در آپارتمان‌ها خلاصه می‌شود، این مساله در مدارس باید به صورت جدی جبران شود، به همین علت تامین و تجهیز مدارس یکی از دغدغه‌های ما به شمار می‌آید.

وی با بیان این‌که در خصوص تامین و تجهیز ورزشی مدارس می‌توان از کمک و ظرفیت‌های خیرین هم استفاده کرد، افزود: در حال حاضر ما نیروی انسانی و فضاهای خوبی در مدارس استان در اختیار داریم و باید امکانات لازم نیز فراهم شود.

معاون استاندار همدان در بخش دیگری با اشاره به محوطه‌سازی مدارس، اظهار کرد: برای محوطه‌سازی مدارس باید جایگاهی تعریف و مناسب‌سازی‌های لازم صورت گیرد.

الهی‌تبار با تاکید بر این‌که باید برای 260 هزار دانش‌آموز استان فضایی با نشاط فراهم شود، اضافه کرد: در این راستا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و منابع دولتی نیز به نحو احسن استفاده شود تا بتوان فضایی امن و موثر در مدارس ایجاد کرد.

"فرزاد تیموری"، مدیرکل تعمیر، نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان نیز با بیان این‌که حدود 49 پروژه ناتمام ورزشی در استان وجود دارد، گفت: این پروژه‌ها شامل 32 سالن ورزشی سرپوشیده، هشت زمین چمن و 19 استخر است که در صورت اتمام، 28 درصد به سرانه استان اضافه شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال،11 مورد از این پروژه‌ها افتتاح شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha