• دوشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 94122414959
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

نویسندگانی که در جایزه «چهل» داوری می‌شوند

نویسندگانی که در جایزه «چهل» داوری می‌شوند

فهرست نویسندگانی که در نخستین دوره جایزه ادبی «چهل» داوری می‌شوند اعلام شد.

فهرست نویسندگانی که در نخستین دوره جایزه ادبی «چهل» داوری می‌شوند اعلام شد.

به گزارش بخش ادبیات و کتاب ایسنا، مکتب معاصر تهران هر ساله قرار است جایزه ادبی «چهل» را برگزار و بر این اساس، امیدهای ادبیات داستانی ایران را معرفی کند. این جایزه داستان‌نویسان 35 تا 40 سالی را که حداقل سه کتاب منتشر کرده‌اند داوری می‌کند. هیئت اجرایی نخستین دوره جایزه ادبی «چهل» پس از بررسی‌هایی که انجام داده است نویسندگانی را که متولد سال‌های 54 تا 59 بوده‌ و با معیارهای جشنواره همخوانی داشته‌اند رصد کرده و برای داوری به داوران این دوره از جایزه معرفی خواهد کرد.

در نخستین دوره از جایزه ادبی «چهل»، آرش آذرپناه، پیمان اسماعیلی، حامد اسماعیلیون، علی چنگیزی، حامد حبیبی، مریم حسینیان، فرزام شیرزادی، محمد طلوعی، اولدوز طوفانی، منصور علیمرادی، مرتضی کربلایی‌لو، شاهرخ گیوا، جواد ماه‌زاده، شیوا مقانلو، بهاءالدین مرشدی، مهدی یزدانی‌خرم، فرشته نوبخت و شهریار وقفی‌پور داوری خواهند شد.

بنا بر اعلام، این فهرست نهایی نیست، بنابرین دبیرخانه این جایزه از نویسندگان یا ناشران درخواست می‌کند که نام نویسندگان بین 35 تا 40 سالی را که در این فهرست حضور ندارند و شرایط حضور در جایزه را دارند تا 10 فروردین 95 به دبیرخانه این جایزه اعلام کنند.

بر اساس این خبر، از میان فهرست داستان‌نویسان اعلام‌شده، بهاءالدین مرشدی به دلیل همکاری با جایزه ادبی «چهل» از گردونه داوری خارج شده است.

سمیرا سپهرنیا دبیر اجرایی این دوره از جایزه را بر عهده دارد و علی خدایی مشاور معتمد نخستین دوره جایزه ادبی «چهل» است. بلقیس سلیمانی، ناهید طباطبایی، فرشته احمدی، محمدحسن شهسواری و محمد حسینی نیز هیئت امنای داوری این جایزه را بر عهده دارند.

دبیرخانه‌ جایزه مستقر در محل مکتب تهران به آدرس تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان آبان جنوبی، کوچه‌ کیوان، پلاک هشت و به شماره تلفن‌های 5-88935583 و تلفکس 88891512 است.

اساسنامه و فراخوان این جایزه در سایت maktabetehran.com برای عموم قابل دسترسی است. برای مکاتبه با این جایزه می‌توان از طریق 40@maktabetehran.com در ارتباط بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha