• یکشنبه / ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 95011503833
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رییس اتحادیه هتل داران اصفهان:

امسال، نوروز موفقی برای هتل داران نبود

امسال، نوروز موفقی برای هتل داران نبود

ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه هتل داران اصفهان گفت: وضعیت اشغال هتل در نوروز 95 بهتر از نوروز 94 بود، اما با این وجود کمتر از 80 درصد از ظرفیت هتل‌های اصفهان اشغال شد.

رییس اتحادیه هتل داران اصفهان گفت: وضعیت اشغال هتل در نوروز 95 بهتر از نوروز 94 بود، اما با این وجود کمتر از 80 درصد از ظرفیت هتل‌های اصفهان اشغال شد.

مهدی نریمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، در خصوص وضعیت اقامت در هتل‌های اصفهان اظهار کرد: متاسفانه در سال جاری و در نوروز 95 کار موثری از طرف شهرداری به عنوان ستاد تسهیلات سفر اصفهان برای اقامت مسافران در هتل‌ها انجام نشد و نوروز 95 نوروز موفقی برای هتل داران نبود.

وی ادامه داد: نوروز امسال نسبت به نوروز سال 94 وضعیت هتل‌ها بهتر بود، اما با این وجود کمتر از 80 درصد ظرفیت‌های هتل اصفهان در کل 15 روز اشغال شده بود.

رییس اتحادیه هتل داران اصفهان تاکید کرد: هتل داران نیز در ایامی پیکی مثل نوروز باید بهره برداری داشته باشند تا بتوانند ضررهای ایام غیر پیک را جبران کنند، اما متاسفانه قبل از عید نوروز مدام از اولویت بندی صحبت می‌شود، ولی هنگام اجرا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

نریمانی در خصوص وضعیت هتل‌های اصفهان در سال 94 به ویژه وضعیت اشغال آن توسط گردشگران خارجی گفت: خوشبختانه ورود گردشگر به ایران و اصفهان پس از باز شدن فضای دیپلماسی کشور بسیار راحت تر و بهتر شده است و وضعیت اشغال هتل‌ها نسبت به سال‌های قبل‌تر از آن بسیار وضع بهتری دارد.

وی تاکید کرد: اردیبهشت، مهر و آبان ایام پیک در سال 94 بوده است که اصفهان با ترافیک تورهای ورودی گردشگر خارجی مواجه بوده است، اما با این وجود در این زمان‌ها نیز مشکلی از نظر کمبود هتل وجود نداشته و همه به راحتی توانستند اسکان پیدا کنند.

رییس اتحادیه هتل داران اصفهان اظهار کرد: اینکه فقط شعار بدهیم ولی در عمل اصلا توجهی به بحث هتل و هتل دار نکنیم کمی بی انصافی است چراکه در ستاد تسهیلات سفر استان بارها و بارها استاندار اصفهان بر اقامت و اولویت اقامت با هتل‌ها صحبت کردند، اما هنگام اجرا توسط برخی از دستگاه‌ها هیچ یک از این اولویت بندی‌ها رعایت نشد.

نریمانی خاطرنشان کرد: اگر این اولویت بندی رعایت نشود و هتل‌ها خالی بماند قطعاً سرمایه گذار بخش خصوصی برای هتل داری از دست می‌رود و همین افرادی نیز که امروز سرمایه گذاری کرده‌اند دیگر رغبتی برای ادامه کار نخواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha