• دوشنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 95011604787
  • منبع : فضای مجازی

نماینده رشت در گفت‌وگو با عصر ایران

احمدی‌نژاد دیگر تکرار نخواهد شد

احمدی‌نژاد دیگر تکرار نخواهد شد

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: «احمدی‌نژاد نمی‌تواند با رشوه 250 هزار تومانی برگردد. به گفته غلامعلی جعفرزاده، مردم در انتخابات سال 96 احمدی‌نژاد را رد صلاحیت می‌کنند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: «احمدی‌نژاد نمی‌تواند با رشوه 250 هزار تومانی برگردد. به گفته غلامعلی جعفرزاده، مردم در انتخابات سال 96 احمدی‌نژاد را رد صلاحیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، عصر ایران نوشت: «همان طور که پیش‌بینی می‌شد احمدی‌نژاد و حلقه نزدیک به او در آغاز سال 95 فعالیت‌های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 آماده می‌کنند. رئیس جمهور سابق ایران در واکنش به سوال خبرنگاری در مورد حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: «انشاءالله سال 96 همه همدیگر را خواهیم دید.»

پیش از این نیز احمدی‌نژادی‌ها خبر از حضور احمدی‌نژاد در انتخابات داده و حتی اعلام کرده بودند که او با وعده یارانه 250 هزار تومانی برای هر ایرانی وارد کارزار خواهد شد.

در همین ارتباط غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس نهم در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران در مورد حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: منتظر آن روز تاریخی که احمدی‌نژاد و روحانی با هم رقابت می‌کنند، هستم تا نظر مردم را ببینم. مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فسادانگیر یارانه 250 هزار تومانی به احمدی‌نژاد رای بدهند.

نماینده منتخب مجلس دهم افزود: مردم به عقلانیت سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که دیگر نمی‌شود با شعور آنها با پول بازی کرد. احمدی‌نژاد نشان داده است که تمام ابزارش برای رسیدن به قدرت پول است و آن هم پولی که از جیب بیت‌المال است نه جیب خودش.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: مطمئن هستم که مردم در انتخابات به احمدی‌نژاد رای نخواهند داد و این احتمال هم وجود دارد که به دلیل فسادهایی که در دولت او اتفاق افتاده است، شورای نگهبان احمدی‌نژاد را رد صلاحیت کنند. او اگر رد صلاحیت هم نشود، مردم خود اقدام خواهند کرد و در انتخابات سال آینده احمدی‌نژاد را رد صلاحیت می‌کنند.

جعفرزاده گفت: سوء مدیریت‌های اخلاقی و اجتماعی او باعث شده است که مردم به او پشت کنند. مردم ثابت خواهند کرد که با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی با عقلانیت رای به تدبیر و امید خواهند داد.

نماینده مردم رشت با بیان این که احمدی‌نژاد فساد را در کشور نهادینه کرد، ادامه داد: او بی‌قانونی و قانون‌شکنی را در جامعه ایرانی نهادینه کرد. او به بسیاری یاد داد که می‌شود با پول بیت‌المال و مردم هر کاری کرد و این یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در مورد علت عدم حضور مشایی در کنار احمدی‌نژاد بعد از پایان دولت دهم گفت: این یک استراتژی از سوی احمدی‌نژاد است. آنها می‌دانند که مشایی خط قرمز اصول‌گرایان است به خاطر همین سعی می‌کنند نشان دهند که بین این دو هیچ رابطه‌ای وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن هستم احمدی‌نژاد دیگر در کشور تکرار نخواهد شد؛ به ویژه این که او دیگر در شهرهای بزرگ به ویژه تهران فاقد رای و پایگاه اجتماعی است.

جعفرزاده در پایان با توصیه به رسانه‌ها گفت: احمدی‌نژاد با طرح مباحثی مانند یارانه 250 هزار تومان می‌خواهد خود را در رسانه‌ها و تیتر یک آنها برجسته کند. پس بهتر است اهالی رسانه وارد این بازی نشوند و بیش از این به موضوع احمدی‌نژاد نپردازند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۱۸:۵۳

يکي نيست بگه شما الان چکاره مملکت هستيد که اينگونه درمورد افراد اظهار نظر ميکنيد !!!.شايد برخي تصميمات را نبايد ميگرفت ولي آيا همين مسولان دولت يازدهم وحتي مسولان هشتم وماقبل هيچ تصميم مضر وزيان ده براي مملکت نداشته اند ؟!!!همين برجام را هيچ کس نميتواند خسارتهاي آن را برآورد کند!!!اگر احمدي نژاد رد صلاحيت شود!!!!!روحاني هم بايد رد صلاحيت شودپس زياده گويي نکنيد وسرتان مثل دکتراحمدي نژاد به کارخودتان باشدنه کارديگران وشايد واگرها!!!ازبس شماوبرخي مسولان ازشايدها واگرها گفته ايد ملت خسته اند!!تاگر جرات کار وتلاش نداريد کناربکشيد وجايتان رابه امثال دکتر احمدي نژاد بدهيدشايد عده اي جوان بتوانند خودي نشان بدهند وخودشان رابه شماها پيرسالان بقبولانند!!! بر همه کارها چمبره زده ايد وول کن نيستيد که انگار ارث پدريتان است !!! خداپدرومادر دکتر احمدي نژاد رابيامرزدکه حداقل هشت سال ميدان داد به عده اي جوان وگرنه شماها جرات انجام هيچ کاري را نداشتيد!شماها چون درتفکر جهادي دکتر جايي نداشتيد و عادت به راحت طلبي داريد او را نميخواهيد!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۱۳:۳۶

خدا پدر و مادرتو بيامرزه

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۲۲:۵۴

اين آقاي پاکدست بايد بره نامزد رييس جمهوري پاناما بشه

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۶ ۲۳:۵۲

مردم بدون رشوه به احمدي نزاد راي خواهند داد شما بهتر است ازبان مردم صحبت نکنيد

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۷ ۰۷:۵۲

با سلام واحترام نماينده محترم اگر قرار بر انتخاب مردم است شما لطفا قضاوت را به مردم واگذار نماييد و پيشداوري ننماييد. مردم صلاح خويش را بهتر ميدانندو همچنين شوراي نگهبان نيز به كار خود واقف است

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۹ ۰۰:۱۴

تنهاجمله اي که نماينده رشت گفت ودرست بود اين بود که مردم فهيم هستند ودر انتخاب آزاد،پس بگذاريد مردم حرف اول وآخر رو بزنن.مطمئنا متن مردم وپابرهنگان وجوانان براي آمدن احمدي نژاد يا اون تفکر حمايت از محرومان هستند مردم رييس جمهوري را دوست دارند که در دل مردم با کپر نشينان زندگي ميکند ومثل اونها غذا ميخورد وزندگي ميکند

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۰ ۰۱:۳۱

آقاي احمدي نژاد در دل اين مردم براي خود جا باز کرده است . چون مردم اي کشور خوب مي دانند که دکتر احمدي نژاد مدافع مردم است نه اشراف. و مردم به خوبي از خدماتي که دولت نهم و دهم به اين مملکت کردند آگاهند از جمله مسکن مهر/وام ازدواج/يارانه/ فک پلمپ مراکز هسته اي که به دست حسن روحاني پلمپ شده بود و... آقاي نماينده مجلس بهتره شما بريد به کار خودتون رسيدگي کنيدو از طرف مردم اظهار نظر نکنيد اگر شما نماينده هاي مجلس کار خودتان را انجام مي داديد مملکت را با برجام نابود نمي کردند و خون شهيدان پايمال نمي شد... ما مردم انشاءالله به ياري خدا در انتخابات رياست جمهوري سال 1396با آراي قاطع به دکتر احمدي نژاد راي خواهيم داد.شما دولت يازدهم بهتره به فکر جمع کردن بساط خود باشيد.درودخدا بر محمود احمدي نژاد

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۴ ۲۳:۱۶

آقاي نماينده محترم، لطفا تو به جاي مردم تصميم نگير. مردم خيلي باشعور تر از اين حرفان, امثال شماها دوست ندارين کسي که ياريگر محرومان است سر به تنش باشد. ……زنده باد ياور مظلومان آقاي احمدي نژاد ……