• سه‌شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 95011705118
  • خبرنگار : 71157

خوشحالی مسعود احمدی از انتشار مجموعه شعرش

خوشحالی مسعود احمدی از انتشار مجموعه شعرش

مسعود احمدی از انتشار مجموعه شعر تازه‌اش با نام «در زیر پوست انگشت‌های دست چپم» خبر داد و از مجوز گرفتن شعرهای این کتاب ابراز خوشحالی کرد.

مسعود احمدی از انتشار مجموعه شعر تازه‌اش با نام «در زیر پوست انگشت‌های دست چپم» خبر داد و از مجوز گرفتن شعرهای این کتاب ابراز خوشحالی کرد.

این شاعر به خبرنگار ادبیات و کتاب ایسنا گفت: بسیار خوشحال و حیرت‌زده‌ام که بالاخره بیش از 80 درصد شعرهایی که از سال 1383 تا به امروز اجازه چاپ و نشر نیافته بودند، توسط انتشارات معتبر نگاه در مجموعه‌ای با عنوان «در زیر پوست انگشت‌های دست چپم» به چاپ رسیدند.

او افزود: خوشحالی و شگفتی مضاعف من بیش‌تر از این بابت است که ممیزین کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سعه صدر و فراخ‌نگری بسیار با این مجموعه برخورد کرده‌اند و نشان داده‌اند که بایسته است آثار هنری را با توسع افزون‌تری مورد بررسی قرار دهند. لذا چنان‌چه این شیوه پسندیده ادامه یابد به زودی اهل نظر و هم مخاطبین شعر با چند و چون روند رو به کمال شعر معاصر ما بیش‌تر آشنا خواهند شد و بدون تردید اشعار و بلکه مجموعه‌های شعری بایسته‌تری در اختیار خواهند داشت که طبیعتاً ملاک و معیارهای دقیق‌تری برای ارزیابی شعر امروز ایران به دست خواهند داد.

احمدی همچنین درباره شعرهای این کتاب بیان کرد: عاشقانه‌های مندرج در این دفتر از زبده‌ترین عاشقانه‌هایی هستند که تا به حال نوشته‌ام و بر این باورم که این عاشقانه‌ها مبلغ عشق راستین‌اند و رودرروی تنبارگی. همچنین پاره‌ای اشعار این دفتر که از صبغه‌ای اجتماعی برخوردارند، به واسطه درونمایه فلسفی‌شان با شعرهای شعاری مرسوم فاصله‌ای بعید دارند و خواه‌ناخواه دقت و تأمل بیش‌تری را می‌طلبند.

«در زیر پوست انگشت‌های دست چپم» شامل شعرهایی همچون درخت و تابوت، و این همه پسر...، امروز یکشنبه چهارم فروردین است، فقط هنوز عاشق توام، در کجای متن؟، و در آن تن که وطن، هیس آهسته‌تر مراقب باش، با تو بی در کنار تو، قهوه نان برشته نیمرو، پشت این دکه، بند مو و گل سر، به جانب هیچ، کودکِ با من، وراجی، چهره آن زن، فلوت، اما مرگ و.... در 134 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 11500 تومان منتشر شده است.

مسعود احمدی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha