• شنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 95012107720
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

فرمانده جدید انتظامی مشهد:

اولویت‌ پلیس برخورد قاطع با اراذل و اوباش است

اولویت‌ پلیس برخورد قاطع با اراذل و اوباش است

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده جدید انتظامی مشهد گفت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش در اولویت اقدامات پلیس قرار دارد.

فرمانده جدید انتظامی مشهد گفت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش در اولویت اقدامات پلیس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، سرهنگ محمد بوستانی امروز 21 فروردین ماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مشهد، افزود: این موضوع به خصوص در حاشیه شهر مشهد از مسائلی است که باید در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اولویت‌های مدنظر خود برای شهر مشهد، اظهار کرد: قطعا هر فرماندهی محورهایی را برای هدف‌گذاری انتخاب می‌کند، اولین اولویت من اجرای فرمان‌های مقام معظم رهبری است.

بوستانی ادامه داد: با این دیدگاه پیگیری‌های رفتار کارکنان،‌ سلامت اداری و مباحث آموزشی قطعا از توفیقات بیشتری برخوردار می‌شوند.

فرمانده جدید انتظامی مشهد یادآور شد: تمام سعی خود را می‌کنیم که مجرمان فضای امنی را برای اقدامات خود نداشته باشند، برای مبارزه با مجرمان نیازمند تعامل با سازمان‌های مختلف هستیم.

وی در خصوص مشهد 2017، تصریح کرد: برای اینکه این موضوع تحقق پیدا کند باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و سازمان‌هایی که در این مسأله نقش دارند اهداف و زمان‌بندی خود را مشخص کنند.

سرهنگ حجت نیک‌مرام، فرمانده سابق انتظامی مشهد نیز در این مراسم، عنوان کرد: برای حرکت در مسیر درست نیازمند استفاده از قطب‌نمایی به نام بصیرت و توسل هستیم .

وی ادامه داد: در راستای اهداف سازمانی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده‌ایم، شورای تامین و فرماندار و دادستان مشهد ارتباط خوبی را با ما برقرار کرده‌اند.

نیک‌مرام یادآور شد: همچنین دستگاه قضایی در مقاطع مختلف و در راستای برخورد با ناامن‌کنندگان از نیروی انتظامی به عنوان ضابط حمایت کرد.

فرمانده سابق انتظامی مشهد تصریح کرد: مزایای شغلی، جایگاه سازمانی و اجتماعی هیچکدام دلیل ما برای انتخاب این شغل نبوده است تنها برای خدمت به مردم وارد این کار شده‌ایم.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی مشهد با حضور فرمانده پیشین انتظامی استان، دادستان و فرماندار مشهد انجام شد.

سرهنگ حجت نیک‌مرام، پس از 31 سال از سِمت خود بازنشسته و سرهنگ محمد بوستانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی مشهد منصوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha