• شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 95020401333
  • منبع : مطبوعات

فعالیت ستاد امدادرسانی جمعیت امام علی به سیل‌زدگان خوزستان

فعالیت ستاد امدادرسانی جمعیت امام علی به سیل‌زدگان خوزستان

جمعیت امام علی(ع) برنامه امدادرسانی خود را برای یاری رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در مناطق جنوب کشور با تمرکز بر مناطق شوش، شوشتر و دزفول با تشکیل تیم‌های امداد و نجات آغاز کرده است. تیم‌های امدادرسانی از طرف جمعیت از جمعه با حضور بیشتر در منطقه به فعالیت گسترده تر پرداخته‌اند.

جمعیت امام علی(ع) برنامه امدادرسانی خود را برای یاری رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در مناطق جنوب کشور با تمرکز بر مناطق شوش، شوشتر و دزفول با تشکیل تیم‌های امداد و نجات آغاز کرده است. تیم‌های امدادرسانی از طرف جمعیت از جمعه با حضور بیشتر در منطقه به فعالیت گسترده تر پرداخته‌اند.

به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، و به نقل از روابط عمومی جمعیت امام علی؛‌ کمیته بلایای طبیعی جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) بعد از ظهر روز پنجشنبه دوم اردیبهشت با هدف بررسی روند امدادرسانی به سیل زدگان جنوب کشور جلسه اضطراری تشکیل داد. در این جلسه گزارش‌های رسیده از تیم شناسایی جمعیت که به منطقه اعزام شده است، مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس گزارش‌های رسیده، متاسفانه وضعیت مردم آسیب دیده از سیل در شوش، شوشتر و دزفول، بخصوص در مناطق روستایی مناسب نیست و حتی در برخی از این مناطق به اقلام اولیه خوراکی و شوینده نیاز است.

به همین منظور جمعیت امام علی برنامه امدادرسانی خود را برای یاری رسانی به آسیب دیدگان سیل در مناطق جنوب کشور با تمرکز بر مناطق شوش، شوشتر و دزفول با تشکیل تیم‌های امداد و نجات آغاز کرده است. تیم‌های امدادرسانی از طرف جمعیت از جمعه با حضور بیشتر در منطقه به فعالیت گسترده‌تر پرداخته‌اند.

همچنین ستاد دریافت کمک‌های غیرنقدی این جمعیت فعال خواهد شد. ستاد مرکزی در تهران مستقر است و همچنین نمایندگی‌های جمعیت نیز کمک‌های غیرنقدی را در سایر شهرها جمع آوری می‌کنند. این کمک‌ها طبق برنامه منظم و با هماهنگی تیم‌های فعال در منطقه در میان خانواده‌های آسیب دیده از سیل توزیع خواهد شد.

لیست اقلام مورد نیاز:

چادر کمپ برزنتی در سایزهای مختلف

پتو تمیز و نو

گالش، لوازم تحریر و کتاب درسی بخصوص دبستان

مواد غذایی شامل برنج، روغن، آرد، حبوبات، انواع کنسرو، آب معدنی

مواد شوینده شامل صابون و شامپو و پودر شوینده، مسواک و خمیردندان، پوشک بچه

آدرس ستاد مرکزی جمعیت امام علی در تهران، خیابان مولوی بعد از چهار راه وحدت اسلامی، بن بست رشیدی، کوچه اول غربی، پلاک ۱

ستاد مرکزی از صبح جمعه سوم اردیبهشت از ساعت ده فعال است و به صورت ۲۴ ساعته تا اطلاع ثانوی آماده دریافت کمکهای غیرنقدی خیران است.

همچنین افرادی که مایل به فعالیت داوطلبانه در تیم‌های اعزامی جمعیت به منطقه و یا در ستاد مرکزی هستند، می‌توانند در لینک yon.ir/MKYQ ثبت نام کنند. در حال حاضر به خصوص به نیروهای متخصص در زمینه‌های دامپزشکی، مهندس کشاورزی، افراد دارای تجربه امداد رسانی، مهندس محیط زیست، عکاس و فیلمبردار و افراد دارای تجربه کار با کودکان و معلم داوطلب، و افراد داوطلب انجام کارهای سخت، نیاز هست.

همچنین این جمعیت به کمک داوطلبان دارای وسیله نقلیه آفرود و ماشین‌های شاسی بلند برای همکاری با تیم های اعزامی جمعیت به منطقه نیاز دارد.

شماره حساب جام بانک ملت جهت کمک به امدادرسانی به سیل زدگان:

6974058641 به نام جمعیت دانشجویی امام علی

شماره شبای همین حساب: IR590120020000006974058641

شماره کارت عابر بانک همین حساب: 6104337981767088

درگاه اینترنتی جهت واریز به وسیله کارت بانکی و رمز دوم:

Donate.sosapoverty.org/khuzestan

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha