• چهارشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95020804402
  • خبرنگار : 71552

مسائلی: بزرگترین اشتباهم، هندبالیست شدن بود!

مسائلی: بزرگترین اشتباهم، هندبالیست شدن بود!

ملی‌پوش هندبال ایران گفت: تا زمانی که هندبال در تهران باشگاه و تیم خوب نداشته‌ باشد، جایگاه واقعی خود را در کشور و خارج از کشور بدست نمی‌آورد.

ملی‌پوش هندبال ایران گفت: تا زمانی که هندبال در تهران باشگاه و تیم خوب نداشته‌ باشد، جایگاه واقعی خود را در کشور و خارج از کشور بدست نمی‌آورد.

میلاد مسائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که باید از باشگاه‌های هندبال تهران حمایت شود؛ اظهار داشت: تا زمانی‌که هندبال در پایتخت فعال نشود، تیم و باشگاه در تهران حمایت نشود، هندبال ملی هم جایگاه واقعی خود را بدست نمی‌آورد.

او یکی از مهمترین دلایل موفقیت رشته‌های ورزشی دیگر را، در داشتن باشگاه و اسپانسرهای خوب در پایتخت دانست و گفت: تاکنون در پایتخت تیم‌های باشگاهی خوب و قوی نداشتیم اما مسئولان قول جذب اسپانسر برای تیم تهرانی در لیگ 95-96 را داده‌اند، که اگر این اتفاق بیافتد، مطمئن باشید که هندبال بعد از این‌همه مقام و جایگاه که در آسیا دارد، جایگاه خود را در ایران نیز پیدا خواهد کرد.

به گفته‌ی میلاد مسائلی شرایط تیم هیات هندبال، شرایط خوبی نیست و این تیم در این هشت‌ماهی که لیگ جاری شروع شده است در انتظار پیدا شدن اسپانسر خوب نشسته است. او گفت: مسئولان هشت ماهی است که قول‌هایی مبنی بر پیدا شدن اسپانسر خوب برای این لیگ داده‌اند. بازیکنان تیم دارند بدون هیچ پول و قراردادی بازی و تمرین می‌کنند. تاکنون تیم ما با این شرایط امتیاز خوبی نیز در جدول رده‌بندی کسب کرده است.

مسائلی در خصوص مبلغ دریافتی بازیکنان در این لیگ افزود: قبل از عید مبلغ خیلی کم و در حد هزینه ایاب و ذهاب گرفتیم. رقمی نیست که بتوان از آن حرف زد. امیدوارم درست شود در غیر اینصورت مسئولان باید جوابگو باشند.

او هندبال را بزرگترین اشتباه زندگی خود عنوان کرد و گفت: هندبال مادر ورزش توپی است و پتانسیل خیلی بالایی می‌خواهد و متحرک‌ترین ورزش توپی است. زحمتی که در این رشته‌ کشیدم، وقت و جوانی که برای هندبال گذاشتم، جوابگوی زندگی‌ شخصی من هم نیست، بزرگترین اشتباه زندگی من، هندبالیست شدنم است. اصلا این رشته قابل قیاس با سایر رشته‌های ورزشی نیست. هرچند که همانند سایر رشته‌ها جزو قدرت‌های برتر آسیا است و می‌تواند در این جایگاه بماند. ولی متاسفانه بدون حمایت از این رشته‌ی محبوب شاهد موفقیت آن نخواهیم شد.

او معتقد است که حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های مرحله دوم انتخابی المپیک نشانگر قدرت هندبال ایران نبوده است و تصریح کرد: نتیجه‌ای که در مصاف با این قدرت‌های برتر گرفتیم نتیجه‌ی خوبی نبود. ما با این تیم‌ها قبلا نیز روبه رو شده بودیم و به‌جز کرواسی با این اختلاف نتیجه را واگذار نکرده بودیم. این رقابت‌ها قدرت هندبال ایران را به نمایش نگذاشت.

میلاد مسائلی 100 درصد پیگیر لژیونر شدن است و منتظر یک پیشنهاد بهتر است. او در این خصوص گفت: پیش از این در لیگ قطر به عنوان لژیونر بازی کردم. امسال نیز به دلیل شرایط موجود نتوانستم از ایران خارج شوم. ولی پیگیر و امیدوار هستم که امسال بتوانم بروم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha