• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95021810724
  • خبرنگار : 71486

تشخیص دادم از کسی حمایت نکنم

کفاشیان: نامزد نشدم تا به فوتبال لطمه نخورد/ برای کمک به فوتبال نباید حتما رییس بود

کفاشیان: نامزد نشدم تا به فوتبال لطمه نخورد/ برای کمک به فوتبال نباید حتما رییس بود

رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت: برای اینکه لطمه به فوتبال وارد نشود، از کاندیدا شدن در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خودداری کردم.

رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت: برای اینکه لطمه به فوتبال وارد نشود، از کاندیدا شدن در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خودداری کردم.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال درباره علت عدم حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: برای اینکه به فوتبال لطمه‌ای وارد نشود، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال نشدم.

رییس سابق فدراسیون فوتبال افزود: احساس کردم اگر برای این کار اقدام کنم درگیری‌ها، تنش‌ها و چالش‌ها در فوتبال بیشتر می‌شود به همین خاطر برای جلوگیری از وارد شدن لطمه به فوتبال در انتخابات شرکت نکردم.

کفاشیان درباره اینکه چرا از نفوذش برای موفقیت اسلامیان در انتخابات استفاده نکرد؟ گفت: اسلامیان شخصیت موجهی است و من تشخیص دادم در این انتخابات از کسی حمایت نکنم.

او درباره انتخاب سرپرست سازمان لیگ نیز گفت: باید در یکی دو روز آینده نامزد سرپرستی سازمان لیگ اعلام شود که منصور قنبرزاده یکی از گزینه‌های ما برای تصدی این سمت است.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری کی‌روش با این فدراسیون نیز گفت: تاج قبلا گفته است که مایل به ادامه همکاری با کی‌روش است.

کفاشیان همچنین درباره اینکه عملا از فدراسیون فوتبال نرفت و از سمتی به سمت دیگر منتقل شده، گفت: احساس کردم حضورم در فدراسیون باعث فشارهای زیاد و بیش از حدی روی این فدراسیون شده است. لازم نیست حتما رئیس باشم و در فدراسیون فعالیت کنم بلکه می‌توانم با سمت نایب رئیسی هم به فوتبال کمک کنم.

کفاشیان درباره شائبه دخالت سیاسیون در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌شود گفت که وزارت ورزش در انتخابات دخالت داشت. تمام اعضای مجمع از کاندیداها شناخت داشتند و تصمیم خود را برای رای دادن گرفته بودند. اینکه اعضای مجمع به تاج و من به عنوان نایب رییس اول رای قاطع دادند، از رضایت آن‌ها به عملکرد فدراسیون ما حکایت دارد بنابراین مجمع به فدراسیون قبلی رای داده است.

نایب رییس جدید فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های برخی افراد علیه او و انتسابش به فساد در فوتبال گفت: اگر من فسادی داشته‌ام، قوه قضاییه آماده بررسی مدارک مدعیان است. هر کسی فاسد باشد، قانون با او برخورد می‌کند اما خوب نیست که به فردی انگ فساد بزنیم ولی مدرکی ارائه نکنیم. این کار ضربه زدن به مسئولان نظام است. اگر هم کسی خواست به من چنین انگی بزند، بهتر است به جای اسمم بگوید ع.ک!

کفاشیان درباره علت قطع شدن صحبت‌های وزیر ورزش در مجمع گفت: من در این کار دخالتی نداشتم. اتفاقا دوست داشتم که خبرنگاران به مجمع بیایند چون می‌دانم آن‌ها هم دنبال اخبار و حاشیه هستند.

او درباره انتقادها از لباس جدید تیم ملی هم گفت: قرارداد لباس‌ها طوری تنظیم شده که اگر کیفیت جهانی نداشته باشند، به راحتی می‌توانیم آن را لغو کنیم. نباید در انتقادها به گم‌نام بودن این شرکت توجه کنیم.ضمن اینکه طرحی که ارائه شد، فقط یک نمونه بود و ما منتظر بهترین طرح‌ها هستیم که آن را برای تولید ارائه کنیم.

کفاشیان در پایان با تاکید بر اینکه دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از طریق شبکه‌های صداوسیما پخش خواهد شد گفت: درباره حق پخش به تفاهم‌هایی رسیده‌ایم. ما آدم‌های طماعی نیستیم و بیش از حق خود نمی‌خواهیم. اگر بنا به ممانعت از حضور دوربین‌های تلویزیونی باشد، شاید در فصل بعد چنین اتفاقی رخ دهد.

او درباره انتخاب به عنوان نایب رئیس اول گفت: پیش‌بینی کرده بودم که اگر رای نیاورده بودم وسایلم را از فدراسیون جمع کنم و بروم اما الان که به عنوان نایب رئیس نخست انتخاب شده‌ام، وسایلم را از اتاقی به اتاقی دیگر منتقل می‌کنم.

کفاشیان درباره انتخابات نیز گفت: حضور وزیر ورزش در انتخابات امروز تاییدی بر صحت و سلامت انتخابات بود. انتخابات امروز طبق اساسنامه برگزار شد. در انتخابات قبل وزیر ورزش خواهان اعمال نفوذ بود اما امروز چنین اتفاقی نیفتاد و انتخابات خوبی را شاهد بودیم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره اظهارات مصطفی آجرلو مبنی بر اینکه دولت در انتخابات دخالت کرده، تصریح کرد: آجرلو زحمات زیادی برای این فوتبال کشیده اما چندین سال است که از فوتبال دور است. تاج هفت سال با اعضای فدراسیون و فوتبال کشور در ارتباط بوده و امروز هم با شایستگی و حداکثر آرا ریاست را به دست آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha