• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95021810762
  • خبرنگار : 71506

ناظر AFC: انتخابات در سلامت کامل برگزار شد/ فشاری روی اعضاء ندیدم

ناظر AFC: انتخابات در سلامت کامل برگزار شد/ فشاری روی اعضاء ندیدم

ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، سلامت انتخابات فدراسیون فوتبال ایران را تایید کرد.

ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، سلامت انتخابات فدراسیون فوتبال ایران را تایید کرد.

به گزارش ایسنا، وحید کاردانی، ناظر AFC در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال پس از پایان رای‌گیری با ابراز رضایت از برگزاری این انتخابات گفت: چیزی که من مشاهده کردم این بود که انتخابات بسیار شفاف و در فضای دموکراتیک و بدون اینکه تاثیرگذاری از جانب شخص یا ارگانی در اعضای مجمع باشد، برگزار شد. در مجموع انتخابات در سلامت کامل و با رای اعضای مجمع به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: بنده این وظیفه را ندارم که به ارگان‌ها و یا اشخاص دیگر سر بزنم و ببینم آیا آن‌ها سفارش یا فشاری به اعضای مجمع داشته‌اند که به افراد خاصی رای بدهند یا خیر. بلکه من با کفاشیان و اعضای دیگر مجمع به صورت رندوم صحبت کردم که خوشبختانه همه آن‌ها اذعان داشتند انتخابات در سلامت کامل و بدون اینکه از طرف فرد یا ارگانی تحت فشار باشند در این انتخابات حاضر شدند. آن‌ها تاکید کردند برای رای دادن به شخص خاصی به هیچ وجه تحت فشار نبودند.

کاردانی خاطرنشان کرد: در پایان این مجمع در گزارشی که به AFC ارائه خواهم کرد دو نکته را یادآور می‌شوم. اول اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران باید بر اساس اساسنامه AFC و فیفا تدوین شود. دوم اینکه فدراسیون فوتبال در حال حاضر فاقد یک کمیته یا کمیسیون انتخاباتی است تا همانند فیفا برگزاری این گونه انتخابات را بر عهده گیرد.

وی در پایان با تبریک به تاج به خاطر بر عهده گرفتن ریاست فدراسیون فوتبال گفت: جا دارد از دکتر گودرزی و سجادی به خاطر حمایت‌هایشان از فدراسیون فوتبال تشکر کنم. امیدوارم این حمایت‌ها کماکان ادامه داشته باشد و ایران همچنان در رتبه اول آسیا قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha