• دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95022716603
  • خبرنگار : 71431

کمالی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد

خبر خوش برای سربازان متاهل

خبر خوش برای سربازان متاهل

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه تسهیلات جدید به سربازان و مشمولان متاهل خبر داد.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه تسهیلات جدید به سربازان و مشمولان متاهل خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در راستای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و به منظور خوشایندسازی سربازی برای سربازان متاهل، همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت فرمانده کل قوا، تسهیلات جدیدی برای سربازان متاهل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات ابلاغ شده و لازم‌الاجراست، خاطرنشان کرد: براین اساس هر سرباز متاهل به ازای هر فرزند سه ماه از مدت زمان دوره ضرورتش کسر خواهد شد. همچنین مشمولان غایبی که تا تاریخ ابلاغ این مصوبه دارای غیبت شده باشند، در شمول این مصوبه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه کلیه سربازان متاهل در شهر محل سکونت همسرشان به کار گرفته خواهند شد اظهار کرد: همچنین مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از 22 روز در سال به 30 روز در سال افزایش یافته است.

کمالی ادامه داد: براساس این مصوبه، کارکنان وظیفه متاهل حداقل هفته‌ای سه روز بعد از ساعت کاری باید از پادگان‌ها ترخیص شوند. همچنین برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که در پادگان‌ها برگزار می‌شود، سربازان متاهل در اولویت قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه این مصوبه از زمان ابلاغ لازم‌الاجراست، گفت: کلیه نیروهای مسلح باید در خرداد ماه آن را عملیاتی کنند.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا سربازان فعلی نیز امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را دارند یا خیر، اظهار کرد: کلیه سربازان در حال خدمت و همچنین سربازان در حال آموزش نیز در شمول این مقررات قرار داشته و می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۱۵:۳۳

ما چشم انتظار بخشش غيبت سنواتي براي رفتن به خدمتيم

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۱۵:۵۳

سلام بي زحمت مصوبه امروز مجلس در رابطه با کسري خدمت جديد ايتارگران گه ميزان حضور در جبهه از 30 ماه به 12 ماه کاهش پيدا کرد را از آقاي کمالي جويا شويد و اينکه چه مدت زماني طول مي کشد تا اين مصوبه براي اجرا ابلاغ شود. با تشکر

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۱۶:۳۵

لطفا راجع به مصوبه امروز مجلس راجع به معافيت از سربازي براي فرزندان رزمنده بواسطه حضور در جبهه از 30 به 12 ماه خبري مفصل تر بگذاريد ممنون

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۱۹:۴۶

اي بابا، مرخصي کجا بوده! چرا کسي مدت خدمت متاهل ها رو کم نميکنه؟ آقا به قران مشکل داريم ما، واالله سني ازمون گذشته، چرا مدت خدمت رو کم نميکنن؟؟مرخصي هم که تا بتونن نميدن!

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۲۱:۱۱

اين سه ماه کسري فقط برلي کسايي هست که بچه دارن؟

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۲۱:۱۳

با سلام وخسته نباشي در رابطه با دستور مقام معظم رهبري براي سربازان متاهل . ميخواستم بدونم کسري 3 ماه براي متاهل ها هست يا اونايي که داراي فرزند هستن؟

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۲۱:۵۴

لطفا يه کسري خدمت واسه متاهل ها اعمال کنيد. يه سه چهار ماهشو کم کنيد

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۲۳:۱۴

سلام کسي که در حين خدمت سربازي، عقد کنه مشمول کسري خدمت ميشه؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۲۳:۴۱

سلام وبا تشکر از خبرگذاري محترم ايسنا چرا به جانشين اداره سرمايه‌هاي انساني ستاد کل نيروهاي مسلح پيشنهاد نمي دهيد. از طرف سربازان متولد 1355 وغيره که کسي که داراي فرزند وهمسر مي باشد وحدود 15 ماه خدمت کرده وبدليل مشکلات اقتصادي خانواده وغيره فرار کرده از خدمت ودر ان زمان خدمت 18 ماه بوده بدون اينکه بقيه خدمت را برود کارت خودشان را دريافت کند اگر اين طزح مطرح شود شک نداشته باشيد مقام معظم رهبري موافقت خواهد کردچون نه پول دارد برادر بنده بخرد ونه اينکه مي تواند براي چند ماه برگرد به خدمت ودر اخر ايا اين سه ماه براي سربازان فراري سال 78 تعلق مي گيرد يا خير ؟

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۸ ۱۰:۳۷

با سلام متولدين 1360 ديپلم با بيش از پانزده سال غيبت که متاهل و داراي دو فرزند ميباشند خيلي هنر کنند بتوانند مخارج زندگي و اجاره خانه پرداخت کنند توان پرداخت جريمه حتي بصورت اقساط ندارند و همچنين شرايط و امکان رفتن به خدمت سربازي ندارند تکليفشان چه خواهد شد؟ با تشکر از ايسنا

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۲۹ ۲۱:۱۳

من سه تا بچه دارم چطوري برم سربازي آخه سنم هم ?? ساله هزار گرفتاري براي کار و ... دارم واقعا با اين وضع و سن نبايد معاف بشم؟

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۸:۰۹

با سلام و تشکر از ايسنا. به نظر من بايد با توجه به کسري خدمت متاهلين که 3 ماه مي باشد و با فرض خدمت 21 ماهه نسبت کسري (تخفيف مدت) خدمت حدود 15 درصد مي شود. لذا سردار محترم دستور فرمايند که يک محاسبه رياضي ساده انجام دهند و درصد تخفيف تأهل و فرزند را به ميزان مذکور (يا حداقل 10 درصد) افزايش دهند تا با اين کار بتوانند جلوي کاهش جمعيت و افزايش آمار پيري و عدم تناسب جمعيتي را که به عنوان بحران جمعيتي آتي و مهم در پدافند غير عامل مطرح مي باشد و ان‌شاءالله از خود ياد و يادگار نيک باقي گذارند.

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۴ ۰۰:۱۶

من در حال خدمتم اين اخبار فقط برايtv و اين سايت هااست و در هيچ پادگان و پاسگاه و.... اعمال نمي شه حق خوري بيداد ميکنه خدا جوابشونو بده من که ديگه تمومم واي بحال سربازاي متاهل و.....................................................من که نميگذرم ازشون خدا هم.. /.

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۲۷

سرباز متاهل هستم در نیروی زمینی خدمت می کنم و محل سکونتم کوهسار ساوجبلاغ می باشد با این وضعیت کجا باید خدمت کنم

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۲

رهبر دستور داد مرخصي متاهلي افزايش يابد از ٢٢ به ٣٠ اما در پادگان دزفول نيرو هوايي چهارم شكاري ١٠ روزه و الانم هرچي مراجعه ميكنيم شعبه افراد پايگاه ميگن به ما ابلاغ نشده !! پس چي شد اين كه قرار بود از خرداد اجرا بشه!!!!