• دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 95022716981
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان:

برخی از ورود نیروی انتظامی به حوزه خود هراس دارند

ایسنا/هرمزگان جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف 555میلیارد ریال کالای قاچاق در سال جاری گفت: مشخص نیست چرا برخی از ورود نیروی انتظامی به حوزه خود هراس دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف 555میلیارد ریال کالای قاچاق در سال جاری گفت: مشخص نیست چرا برخی از ورود نیروی انتظامی به حوزه خود هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، سرهنگ علی اصغرخرم روی در جمع خبرنگاران افزود: اگرچه نیروی انتظامی بنابرماموریت ذاتی خود حساسیت لازم را در برخورد با مقوله قاچاق کالا درهر سطحی دارد، اما مشخص نیست چرا برخی دستگاه‌ها در این زمینه حساسیت لازم را ندارند و از ورود حوزه انتظامی به این موضوع نیز

می‌ترسند.

این مقام انتظامی درهمین راستا با بیان اینکه پلیس به لحاظ مشکلات اعتباری امکان خرید تجهیزات لازم (دستگاه ایکس ری) را برای مقابله با قاچاق کالا ندارد، گفت: درحالیکه در 11ماهه درآمد گمرک استان 120هزارمیلیارد ریال بوده است معلوم نیست چرا نسبت به خرید تجهیزات کنترلی اقدام خاصی نمی‌شود.

وی در ادامه در پاسخ به انتقاد یک از ائمه جمعه از عملکرد پلیس، اظهار کرد: این اظهارات با واقعیت منطبق نیست و اینکه چرا وی از مدت‌ها چنین موضعی را نسبت به نیروی انتظامی دارد نیز مشخص نیست.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استان، درحالیکه در روزهای اخیر چند کارگاه مشروب الکلی به همراه سایرمشروبات وارداتی در میناب کشف و معدوم شده است ،اماعنوان می شود حتی یک مورد با ناهنجاری‌ها نیز برخورد نمی‌شود.

این مقام انتظامی که همزمان مسئولیت پلیس آگاهی را نیز برعهده دارد، در ادامه با اشاره به عملکرد امسال معاونت آگاهی استان افزود: امسال درمجموع کل سرقت ها پنج درصد درمقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

به گفته خرم روی، در بخش سرقت‌های مسلحانه امسال یک مورد را بیشتر شاهد نبودیم که 75درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی همچنین میزان سرقت به عنف را 9مورد عنوان کرد وگفت: سال گذشته درمدت مشابه 11مورد اتفاق افتاد که 18درصد این سرقت‌ها کاهش یافته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اجرای 11طرح ویژه مقابله با سرقت وجرایم خشن، خاطرنشان کرد: دستگیری سه سارق در ارتباط با سرقت به عنف، 11نفر در بحث سرقت منزل‌، کشف دو دستگاه خودروی مسروقه، 10دستگاه موتورسیکلت‌، دستگیری سارقان سه فقره کیف قاپی و دستگیری کلاهبردار 30میلیارد ریالی در فرودگاه بندرعباس از اهم اقدامات مقابله‌ای پلیس آگاهی استان در سال جاری با جرایم بوده است.

خرم روی همچنین با اشاره به وقوع پنج فقره قتل عمد ازدستگیری همه عوامل این قتل‌ها و همچنین یک مورد از سال‌های گذشته خبر داد و گفت: این قاتل11 سال پیش فردی را با شمشیر به قتل رسانده و متواری شده بود که با تلاش و هوشیاری پلیس آگاهی هرمزگان دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همچنین ازدستگیری دو کلاهبردار خبر داد و گفت: علاوه بر دستگیری کلاهبردار سه میلیاردی در فرودگاه امسال دستگیری دو کلاهبردار دیگر را نیز داشتیم که یک مورد آن با 170میلیون رِیال تراول جعلی اقدام به خرید اتومبیل می‌کرد و دیگری نیز800 میلیون ریال ازطریق وعده وام به افراد ساده ‌کلاهبرداری کرده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha