• چهارشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95022918371
  • خبرنگار : 30054

تامین 10 هزار چرخ لوکوموتیو در گروه صنعت آذرکیا تجارت

تامین 10 هزار چرخ لوکوموتیو در گروه صنعت آذرکیا تجارت

گروه صنعت آذرکیا تجارت در زمینه تامین و تولید ادوات ناوگان ریلی کشور فعالیت دارد و برای سومین دوره در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی به ارایه خدمات می‌پردازد.

گروه صنعت آذرکیا تجارت در زمینه تامین و تولید ادوات ناوگان ریلی کشور فعالیت دارد و برای سومین دوره در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی به ارایه خدمات می‌پردازد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، گروه صنعت آذرکیا تجارت به صورت تخصصی در زمینه تامین و تولید ناوگان راه‌آهن فعال است و از شرکت‌های معتبر تامین‌کننده قطعات در صنعت ریلی است.

این شرکت تامین حدود 10 هزار عدد انواع چرخ لوکوموتیو، بیش از 20 هزار حلقه انواع بانداژ، 200 دستگاه واگن حمل خودرو، نزدیک به 10 هزار ست انواع چرخ و چرخ‌محورریال بیش از 5 هزار ست انواع رولبرینگ و 2 هزار ست انواع فنر تیغه‌ای را در کارنامه دارد.

دفاتر این شرکت در کشورهای آلمان و ترکیه وجود دارد و فعال هستند و هدف‌گذاری گروه صنعت آذرکیا تجارت تبدیل شدن به اصلی‌ترین مرجع تامین قطعات، مجموعه‌ها و وسائط نقلیه ریلی از طریق ارایه طرح‌های اعتباری و تسهیلات بلندمدت به خریداران داخلی است.

شرکت آروین تبریز از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعت آذرکیا تجارت است و در سال 1391 خط تولید بوژی Y25LSD1 را با انتقال تکنولوژی از شرکت "S.M.R BALSH" رومانی راه‌اندازی کرده است.

این بوژی یکی از به‌روزترین و کم استهلاک‌ترین بوژی‌های باری بوده و هم‌اکنون به طور گسترده‌ای در خطوط ریلی UIC در حال سیر و بهره‌برداری است.

شرکت آروین تبریز شامل بخش‌های فنی و مهندسی، کنترل کیفیت، امکانات و تجهیزات، تحقیق و توسعه و توسعه بازار است؛ این مجموعه گواهینامه ISO9001:2008، تاییدیه‌های متعدد از راه‌آهن جمهوری اسلامی و شرکت‌های بخش خصوصی در زمینه کیفیت محصولات را داراست و همچنین در برنامه توسعه شرکت آروین تبریز، تولید گهواره و فریم بوژی لکوموتیو GM در در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ریلی از 26 تا 29 اردیبهشت‌ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha