• شنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 95030100262
  • منبع : نمایندگی همدان

کیف‌قاپان حرفه‌ای در دام پلیس ملایر گرفتار شدند

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 2 کیف‌قاپ حرفه‌ای و اعتراف آنها به 4 فقره کیف‌قاپی به ارزش 10 میلیون تومان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 2 کیف‌قاپ حرفه‌ای و اعتراف آنها به 4 فقره کیف‌قاپی به ارزش 10 میلیون تومان خبر داد.

سرهنگ پاسدار "شعبان ترک‌نیا" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، در این رابطه افزود: در راستای مبارزه با جرائم خشن و بر اساس تصمیمات موفق قرارگاه مبارزه با سرقت در ملایر، در پی وقوع کیف‌قاپی‌های متعدد، موضوع در دستور کار پلیس ملایر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نهایت با سازماندهی اکیپ‌های ورزیده و انجام کار دقیق اطلاعاتی 2 نفر کیف‌قاپ مورد نظر شناسایی شدند.

ترک‌نیا اظهار کرد: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، هر دو کیف‌قاپ دستگیر شدند و با انجام تحقیقات فنی و پلیسی این افراد به 4 فقره کیف‌قاپی و سرقت کیف دستی از بانوان اعتراف کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین به دستگیری 12 سارق و کشف اموال مسروقه اشاره کرد و گفت: طی کار اطلاعاتی دقیق توسط پلیس، 6 نفر سارق سیم و کابل‌های هوایی در 2 مأموریت شناسایی و در یک عملیات پی درپی هر 6 نفر دستگیر شدند و در تحقیقات فنی به عمل آمده به سرقت 500 متر سیم برق و کابل هوایی اعتراف کردند.

ترک‌نیا افزود: با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه فردی با هویت معلوم که اقدام به سرقت صندوق صدقات کرده بود، نامبرده در حال ترمیم یک پلاستیک اسکناس معیوب و کهنه دستگیر شد و از وی مقادیری موادمخدر هروئین و شیشه کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فردی همراه همسرش به پلیس مراجعه و از به سرقت رفتن کیف و طلاهای داخل آن طرح شکایت کرد که بلافاصله این مورد در دستور کار پلیس قرار گرفت و اموال مسروقه کشف و سارق دستگیر و اموال مسروقه به صاحبش تحویل شد.

ترک‌نیا ادامه داد: در گشت‌زنی صورت گرفته توسط مأموران در یکی از روستاهای شهرستان ملایر، آنها به یک خودروی نشان به همراه راننده و دو نفر سرنشین آن مشکوک می‌شوند که در بازرسی به عمل آمده از این خودرو، درختان منابع طبیعی که به صورت غیرمجاز قطع شده و درحال انتقال آن بودند، کشف و ضبط شد و هر 3 نفر سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف 6500 عدد انواع تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش 16 میلیون تومان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری، با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر، مأموران به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بازرسی به عمل آمده از این خودرو 6500 عدد انواع تجهیزات پزشکی خارجی و قاچاق به ارزش 16 میلیون تومان کشف و ضبط شد و مراتب تحت پیگرد قانوین قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha