• شنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 95030804573
  • خبرنگار : 71410

لغو مجدد کنسرت شهرام ناظری با دستور دادستان

لغو مجدد کنسرت شهرام ناظری با دستور دادستان

تهیه‌کننده‌ی کنسرت شهرام و حافظ ناظری در نیشابور مدعی شد که در پی تدارک برگزاری کنسرت در نوبتی دیگر، دادستان نیشابور تهدید کرده که در صورت هرگونه اقدامی، با شهرام ناظری برخورد می‌کند.

به گزارش ایسنا، جواد فرجی در این‌باره گفت: مجوز کنسرت نیشابور پس از حواشی مختلف در هفته‌های گذشته، بار دیگر برای تاریخ 10 و 11 خردادماه برای اجرا در این شهر اخذ شد و برای تامین امنیت برنامه، جلساتی با فرمانداری و مسئولین انتظامی داشتیم و همکاری خوبی با ما شد و همه چیز درست و خوب پیش رفت. این دوستان به من اعلام کردند که جناب دادستان از مواضع‌ سخت‌شان کوتاه آمده‌اند و ان‌شاءالله این کنسرت برگزار خواهد شد.

تهیه‌کننده‌ی کنسرت شهرام ناظری و حافظ ناظری در نیشابور در ادامه افزود: صبح روز بعد با همراهی رئیس اداره ارشاد نیشابور خدمت جناب دادستان رفتیم و ایشان باز مخالفت خود را به شکل جدی اعلام کرد. من با اشاره به اخذ تمام مجوزهای قانونی و قولی که آقای فرماندار به استاد ناظری برای برگزاری این برنامه داده بودند، تاکید کردم که این برنامه همه‌ی مجوزها را دارد ولی آقای دادستان خیلی واضح تهدید به برخورد با شخص شهرام ناظری در صورت برگزاری کنسرت کرد.

وی ادامه داد: اصرار ما در این باره بی‌نتیجه بود و تصمیم به لغو این کنسرت گرفتیم.

مدیربرنامه‌های شهرام ناظری نیز در گفت‌وگو با ایسنا، لغو دوباره‌ی این کنسرت را در نیشابور، به‌دلیل دستور دادستان، تایید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۱۵:۵۷

لطفاً در مورد اختيارات قانوني دادستان ها اطلاع رساني نماييد!

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۱۶:۳۱

افرين دادستان!

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۲۱:۱۷

ما ميخواهيم بدانيم دادستان با کدام دليل قانوني کنسرت را لغو ميکند واقايون وکلاي ملت در مجلس چه ميکنند وثالثا اقاي دادستان مثلا فکر ميکند از اسلام محافظت ميکند و نمی‌داند که تيشه به ريشه ايمان مردم ميزند اقاي دادستان مواظب خودت باش به سرنوشت برخی گرفتار نشوي سياست پدر ومادر ندارد

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۲۱:۲۱

اشکال نداره اقاي دادستان حالا که نميزاري ناظري رو تماشا کنيم ميمونم تو خونه و ...

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۲۲:۰۸

اقاي دادستان يه چيزي ميگم روش فکر کن اينکه من وقتي درد ميکشم ودر هيچ داروخانه اي هيچ مسکني نباشد وخيابانهاي شهر مملو از ترياک من براي تسکين دردم مجبورم ترياک بخرم واستفاده کنم تا دردم ساکت شود وبعد از مدتي معتاد ميشوم ونابود حال مقايسه کنيد وقتي نتوانم از فرهنگ وهنر کشور خودم استفاده کنم ناچارم از فرهنگ وهنر اجانب براي ارضاي روح خود استفاده کنم نتيجه ان هم معلوم است نابودي همه چيز حال به نظر شما اين کار شما واقعا خدمت است؟

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۲۲:۲۷

داد کيو داره ميستاند اين دادستان؟

avatar
۱۳۹۵-۰۳-۱۰ ۰۰:۴۰

آقاي دادستان مردم چه تفريحي دارند که با کنسرت هم مخالفت ميکنيد.برن مواد بزنن يا به ناموس مردم نگاه کنن ؟نکنين اين کارارو با جوانان