• چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 95031711491
  • خبرنگار : 71552

اولین اعزام تیم ملی اسکیت هاکی بانوان به مسابقات جهانی ایتالیا

اولین اعزام تیم ملی اسکیت هاکی بانوان به مسابقات جهانی ایتالیا

رییس فدراسیون اسکیت از اولین حضور تیم ملی بانوان در رقابت‌های جهانی اسکیت هاکی سخن گفت.

فریبا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی رقابت‌های جهانی اسکیت هاکی ایتالیا، اظهار کرد: برای رقابت‌های جهانی اسکیت هاکی ایتالیا دو تیم بانوان و آقایان در حال آماده‌سازی هستند و در روزهای اخیر در تبریز اردوی قبل از اعزام خود را سپری کردند. مسابقات تیم ملی بانوان از 20 تا 28 خردادماه خواهد بود.


او در ادامه افزود: همچنین تیم ملی آقایان از 28 خردادماه تا ششم تیر ماه در این مسابقات حضور دارند. البته در بخش آقایان یک اردوی تدارکاتی سه روزه برای آماده‌شدن آن‌ها برای مسابقات اسکیت هاکی روی یخ در نظر گرفته شده است که بعد از اتمام مسابقات از 6 تا 9 تیرماه بتوانند بر روی سازه‌های استاندارد تمرین کنند و از این زمان ایجاد شده استفاده کنند.

محمدیان در مورد آمادگی ملی‌پوشان گفت: با توجه به گزارشی که کادر فنی از آخرین اردو در تبریز ارائه داده است، ملی‌پوشان از لحاظ فاکتور‌های آمادگی جسمانی شرایط بسیار مطلوبی دارند.

به گفته‌ی رییس فدراسیون اسکیت انتظار کسب مدال از ملی‌پوشان نیست و هدف فقط ارائه بازی خوب از ملی‌پوشان است. او درباره‌ی این موضوع، تصریح کرد: به دلیل اینکه از نظر تکرار حضور ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی، بانوان برای اولین بار و آقایان دومین بار است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، بنابراین انتظار ندارم که در این رقابت‌ها بتوانند سکویی را کسب کنند ولی با شرایطی که ملی‌پوشان دارند می‌توانند بازی های خیلی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

او در ادامه افزود: ملی‌پوشان به اندازه کافی از نظر روحی و روانی برانگیخته هستند که بتوانند در این مسابقات مهارت خود را ارتقا ببخشند. این دو تیم در مسابقات جهانی ایتالیا حاضر می‌شوند تا یک میدان واقعی را با کشورهای قدرتمند در این رشته تجربه کنند و بتوانند برای مسابقات آسیایی که در آبان‌ماه برگزار خواهد شد اقتدار خود را در سطح آسیا نشان دهند.

رییس فدراسیون اسکیت در مورد افزایش سازه‌های این رشته گفت: ما باید بتوانیم با بخش خصوصی در حوزه‌ی اقتصادی کشور سازه‌های تخصصی این رشته را افزایش دهیم تا فدراسیون بتواند با گرفتن میزبانی‌ تورنمنت‌های جهانی و بین‌المللی برای ورزشکاران این رشته برنامه‌های مختلفی را رقم بزند و ورزشکاران بتوانند مهارت‌های کیفی و کمی خود را ارتقا بخشند.

وی در پایان در مورد آماده‌شدن سازه‌های یخی سالن 12 هزار نفری آزادی برای تمرین اسکیت روی یخ تصریح کرد: به دلیل مسابقات اینلاین که در پاییز پیش رو داریم نیاز خود را برای آماده‌سازی سالن 12هزار نفری مجموعه آزادی در دیدار سرزده ای که وزیر ورزش از تمرین تیم ملی آقایان داشتند ارائه کردیم و مقرر شد که این سالن در آبان‌ماه هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ زمان‌بندی آماده‌ شود تا ورزشکاران این رشته بتوانند هم در بخش سرعت و هم در بخش هاکی تمرینات خود را تا زمان آغاز مسابقه انجام دهند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha