• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95031712535
  • خبرنگار : 71486

موسوی: حضور منصوریان خواسته هواداران بود/ بازیکن حرفه‌ای باید به تصمیم سرمربی احترام بگذارد

موسوی: حضور منصوریان خواسته هواداران بود/ بازیکن حرفه‌ای باید به تصمیم سرمربی احترام بگذارد

پیشکسوت استقلال می‌گوید حضور منصوریان در راس کادرفنی این تیم بهترین انتخاب ممکن بوده است.

سید علی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال گفت: منصوریان در نفت استارت خوبی زد و حضور او در استقلال خواسته همه هواداران بود. هیات مدیره استقلال هم بر اساس این خواسته عمومی به سمت منصوریان چرخید و دیدیم که او را انتخاب کرد. به نظرم حضور او بهترین انتخاب بود چون هرکس دیگر هم جای منصوریان انتخاب می شد، فشار اسم منصوریان باعث می شد بعد از یک یا دو شکست به مشکل بخورد. امیدوارم منصوریان بتواند در ادامه کار موفق باشد و به نظرم حضور او در این آزمون به نفع استقلال و خود اوست. مطمئنا همه تماشاگران استقلال پشت او هستند و او می‌تواند با حمایت آنها به موفقیت برسد.

وی در پاسخ به این سوال که که نظرش راجع به هجمه ایجاد شده علیه منصوریان بابت اعلام لیست مازاد چیست، گفت: وقتی بازیکن پول حرفه‌ای می‌گیرد باید به تصمیمات یک مربی حرفه‌ای هم احترام بگذارد. منصوریان با برنامه وارد استقلال شده و توقعات زیادی از او می‌رود. او حق دارد تیمش را خودش ببندد و باید به تصمیماتش احترام گذاشته شود. نباید تصمیمات منصوریان باعث رنجش کسی شود و من هم اگر جای او بودم، قطعا لیستی را می‌دادم و کسانی را در لیست مازاد می‌گذاشتم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که توقعش از این تیم در فصل پیش روی چیست، بیان کرد: با توجه به یارگیری فصل گذشته استقلال، نتایج بدی را کسب نکردیم ولی فکر می‌کنم با ترمیم آن تیم می توانیم بهتر نتیجه بگیریم و موفق‌تر عمل کنیم. برانکو در پرسپولیس همین کار را کرد و با تغییر در تمرینات این تیم باعث موفقیت پرسپولیس شد. منصوریان هم باید این کار را بکند تا بهتر از فصل قبل نتیجه بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha