• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95031713980
  • خبرنگار : 71552

انتقاد ملی‌پوش هندبال از شرایط بازیکنان

استکی: هندبالیستها به جای کسب افتخار به فکر تامین نیازهای اولیه زندگی هستند

استکی: هندبالیستها به جای کسب افتخار به فکر تامین نیازهای اولیه زندگی هستند

الله کرم استکی معتقد است هندبالی‌ها نیاز به یک اسپانسر خوب دارند تا حق‌ و حقوقشان محترم شمرده شود.

الله کرم استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هندبال اصلا مورد توجه قرار نمي‌گيرد و بازیکنانش همیشه مظلوم واقع شده‌اند. البته ديگر مهم نيست چقدر مورد توجه مسئولان قرار بگيرد، چون در حال حاضر هندبالیست‌ها بيشتر درصدد تامين نيازهاي ساده‌ی زندگی خود هستند و به هیچ وجه به دنبال مشهور شدن یا کسب مدال‌ و موفقیت‌ نمی‌روند.

او در ادامه افزود: از دیدگاه من با این شرایط برای هندباليست‌ها مهمتر از سهميه المپيك یا سهميه جام جهاني، تامين نيازهاي زندگي روزمره است. کسب این گونه موفقیت‌ها برای سایر رشته‌هاست. بعضي ورزشكاران در ايران حتي يک مدال آسيايي ندارند ولي رسانه‌ها توجه ویژه‌ای به آن رشته‌ها دارند، البته در برخی مواقع حق با رسانه‌هاست، چون آن ورزشکاران از ورزش خود یک برند مشخص ساخته اند.

استکی در مورد لیگ و باشگاه‌های هندبال ایران گفت: هرچند زياد در جريان ليگ امسال نبودم، ولي ظاهراً بازیکنان از وضعيت دريافت مبالغ قرارداد خود راضي نیستند. امیدوارم هرچه سریعتر این مشکلات هندبالیست‌ها درك و حل شود و آنها از شرمندگي خانواده و فرزندان خود دربیایند.

ملی‌پوش هندبال در مورد راهکار بهتر شدن شرایط این ورزش ادامه داد: ما هندبالی‌ها فقط نياز به اسپانسر خوب داريم كه حق و حقوق بازيكن برایش محترم شمرده شود تا حقوق به موقع پرداخت شود و بازيكنان با ذهن آسوده و آرامش‌خیال در خدمت تيم ملي و يا تيم باشگاهي خود باشند.

او در مورد دعوت شدنش به تیم ملی هندبال گفت: بلی دوباره به تیم ملی دعوت شدم و حتماً در این تیم حضور خواهم یافت.

ملی پوش هندبال همچنین در مورد نیاز هندبال به مربی ایرانی یا خارجی اظهار کرد: برای رشد و پرورش هندبال ایران نياز به یک مربي سطح اول و صاحب كلاس داریم؛ مربي كه با استفاده از نيروهايي كه در حال حاضر در اختیار می‌گیرد بتواند هندبال ايران را به جهان بشناساند.

لژیونر هندبال در مورد حضور خود در لیگ ایران توضیح داد: اگر تيمي در ايران پيدا شود كه برای حق و حقوق بازيكن ارزش قائل شود حتما در لیگ ایران بازي خواهم کرد در غیر این‌صورت من و سجاد تمایل داریم در جام باشگاه‌هاي اروپا حضور یابیم و باعث افتخار نام ايران باشيم. ان‌شاءالله اين اتفاق در آينده نه چندان دور خواهد افتاد.

به گزارش ایسنا، الله کرم استکی 28 ساله است و از 17 سالگی در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته است. او معتقد است تا زمانی که توان داشته باشد و بدنش یاری کند هندبال را ادامه خواهد داد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha