• پنجشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95040101805
  • خبرنگار : 71234

رضایی: عوامل حادثه اتوبوس سربازان مجازات شوند

رضایی: عوامل حادثه اتوبوس سربازان مجازات شوند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به درگذشت تعدادی از سربازان وظیفه در سانحه جاده‌ای در نی‌ریز فارس خواستار شناسایی و مجازات عوامل این حادثه از سوی مسوولان شد.

به گزارش  ایسنا، محسن رضایی در مطلبی با عنوان « نوزده تن از برادرانم از میان ما رفتند» که در صفحه شخصی‌ خود در اینستاگرام منتشر کرده، آورده است:

«نوزده تن از برادرانم از میان ما رفتند

سرباز مقدس‌ترین واژه در ادبیات دفاع از وطن و دین و ارزش‌هاست کما اینکه علی بن ابیطالب را سرباز وفادار اسلام می‌نامیم. متاسفانه در اخبار دیدم که نوزده تن از سربازان ایران اسلامی در یک سانحه رانندگی از میان ما رفتند.

در این ماه پر از رحمت الهی از همه ملت وفادار ایران می‌خواهم با یکدیگر برای آن ها فاتحه‌ای همراه با طلب مغرفت از درگاه الهی داشته باشیم و از مسوولان می‌خواهم عوامل این حادثه را شناسایی و مجازات کنند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۴:۵۹

دلت خوشه جناب رضایی... کی رو مجازات کنند؟؟؟مگر کسی زیر بار میره!!؟شما لطف کنید ناوگان اتوبوسرانی بین شهری برای سربازان نوسازی کنید؛؛آخه این اتوبوسی که واژگون شده خیلی قدیمی بوده وقتی همچین وسایل نقلیه فرسوده دارین باید هم همچین اتفاقاتی بیفتد هر چند که راننده مقصر حادثه بوده باشد

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۵:۰۳

بله! همیشه همین بوده الان دنبال مقصرید. قبل اتفاق پیشگیری می کردید. بچه مردم رو می فرستید سربازی با هزار امید. جنازش رو تحویل میدن!

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۵:۱۲

باید هم مجازات بشن. چه اجباری بوده که این عزیزان شب هنگام به پادگان اعزام بشن؟ چرا سربازان در محل زندگی خود به خدمت سربازی نمیرن و باید از این پادگان بروند به آن پادگان؟

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۵:۱۳

احساس همدردی با عزیرانشان و غریق رحمت خداوند به درگذشتگان این جوانان عزیز که در راه پاسداری از وظن رفتند. حتما باید برخورد شدید شود تا دیگر چنین حوادثی پیش نیاید . بنظر من برخی از نقصان دستگاههای نظارتی و اجرایی باعث بوجود اوردن اینگونه حوادث دردناک هستند.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۵:۲۲

با مجازات دیگران این عزیزان بر نمی گردن

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۰۳ ۱۵:۲۷

20 تا شدن