• شنبه / ۵ تیر ۱۳۹۵ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95040102776
  • خبرنگار : 30054

نقش مثبت پیشخوان‌های شهرنت در اشتغال‌زایی

نقش مثبت پیشخوان‌های شهرنت در اشتغال‌زایی

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر بر نقش مهم شهرنت در اشتغال‌زایی تاکید کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مسیح قائمیان مدیرعامل شرکت توسعه نوآوری شهر تهران با اشاره به میزان اشتغال‌زایی با راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر، گفت: در حال حاضر، ۴۹۹ نفر در این پیشخوان‌ها مشغول به فعالیت هستند که بنابر برنامه عملیاتی با افزایش تعداد پیشخوان‌ها به ویژه در شهرستان‌ها، تعداد راهبران به هزار نفر افزایش می‌یابد.

به گفته وی، برای هر شیفت در پیشخوان‌های شهرنت یک نفر راهبر در نظر گرفته شده و با توجه به شیفت‌های هر پیشخوان، این تعداد، بین یک تا سه نفر متغیر است.

قائمیان با بیان اینکه جانمایی پیشخوان‌های شهرنت توسط کمیته مکان‌یابی بررسی می‌شود، اظهار کرد: پس از بررسی موارد بر اساس استانداردهای این کمیته‌، با مسئولان شهرداری هر استان که پیشخوان در آن شهر نصب می‌شود، توافق می‌شود تا بررسی‌های لازم را در خصوص موارد مختلفی همچون سد معبر، نداشتن معارض، وضعیت انشعابات آب، برق و گاز، صورت گرفته و مجوز لازم از مسئولان مربوطه دریافت می‌شود.

قائمیان با بیان اینکه پیشخوان‌های شهرنت، هم‌اکنون به عنوان یکی از المان‌های شهری به شمار می‌آید، افزود: طراحی پیشخوان‌ها به گونه‌ای صورت گرفته که در مناطق نصب‌شده، به عنوان یکی از مبلمان‌های شهری و عاملی برای زیبایی بصری شهرها مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه همه بررسی‌ها صورت می‌گیرد تا پیشخوان‌ها عاملی برای سدمعبر نباشند، تصریح‌کرد: نصب شهرنت‌ها به هیچ عنوان سلیقه‌ای نیست و بدون‌شک بعد از دریافت مجوزهای لازم اقدام به راه‌اندازی آن‌ها می‌شود.

قائمیان با اشاره به ارایه خدمات ۲۴ ساعته در پیشخوان‌های شهرنت، گفت: تسهیل در ارایه خدمات بانکی در این پیشخوان‌ها به طور شبانه‌روزی از مزایای آن است و خدمات این پیشخوان‌ها در ایام نوروز امسال موجب کسب رضایت ۹۵ درصدی مردم در سراسر کشور شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر، افزود: راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه صراف الکترونیک در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که برای نخستین بار در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد، با ارایه خدمات مناسب به مراجعه‌کنندگان بار دیگر رضایتی ۹۷درصدی را در میان مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha