• یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: یورو ۲۰۱۶
  • کد خبر: 95040107273
  • خبرنگار : 71549

سانتوس: رونالدو الگوی دیگر بازیکنان است

سانتوس: رونالدو الگوی دیگر بازیکنان است

سرمربی پرتغال اظهار کرد کاپیتان تیمش بدون هیچ شکی الگوی سایرین در تیم ملی است.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از آس، فرناندو سانتوس به همراه تیمش موفق شده به نیمه نهایی یورو 2016 صعود کند. او درباره بازیکنان تیمش، تیم ملی ولز و ایسلند صحبت کرد.

سانتوس درباره رونالدو گفت: نمی‌توان عملکرد کریستیانو رونالدو در رئال‌ مادرید را با تیم ‌ملی مقایسه کرد. رونالدو در تیم ‌ملی فوق‌العاده‌ بوده است و خیلی از او راضی هستیم. او الگویی است برای تیم. سطح بالایش به عنوان یک کاپیتان را نمی‌توان نادیده گرفت. او  فوق العاده است. بهترین‌های جهان همیشه گلزنی می‌کنند. مطمئن هستم رونالدو برابر ولز گل خواهد زد.

سانتوس که دیدار ولز و پرتغال را تقابل گرت بیل و کریستیانو رونالدو نمی داند، در مورد این دیدار حساس در نیمه نهایی یورو 2016 هم گفت: نباید روی این موضوع تمرکز کنیم. شاید در اسپانیا این موضوع داغ باشد چون دو بازیکن یک تیم هستند و قرار است برابر هم به میدان بروند. پس صحبت کردن درباره آن عادی است. این موضوع روی ما تاثیرگذار نخواهد بود.

سرمربی پرتغال درباره انتقادات نسبت به بازی این تیم در یورو 2016 نیز اظهار کرد: اینکه می‌گویند پرتغال کثیف بازی می‌کند، برایم اهمیتی ندارد. برایم پیروزی و رسیدن به فینال جذابیت دارد. فوتبال زیبا را دوست دارم اما اگر قرار باشد میان فوتبال زیبا و بازگشت به خانه یا فوتبال زشت و حضور داشتن در نیمه نهایی یورو 2016، یکی را انتخاب کنم،‌ بدون شک دومی را برمی‌گزینم. 

ولز برای صعود به نیمه نهایی بلژیک را شکست داد اما سانتوس مقصد نیست که برای حضور در فینال باید از بلژیک بهتر بود. سرمربی پرتغال در این باره اظهار کرد: این دو موضوع به هم ربطی ندارند. دو تیم متفاوت هستند. بلژیک سطح بالایی دارد اما ضعف‌هایی نیز دارد و می‌توانست در بازی رودررو، به نفع ما باشد. این اتفاق نیفتاد ئ آنها حذف شدند. اکنون باید برابر تیمی بزرگ که بیشتر از ما پیروزی کسب کرده و گلزنی کرده است قرار بگیریم. با این حال به پیروزی باور داریم.

انتهای‌ پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۸:۱۲

الگوى چى؟ بى نزاكتى، بى كلاسى، و بى احترامى به خبرنگاران؟ يا عربده كشى بعد از گل زدن كه شخصيت پنهان او را رو مى كند؟ در باره حركات او در خيابان هاى پاريس هم چيزى نگوييم بهتر است.