• شنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 95040109911
  • خبرنگار : 71523

تقدیر از "آقای کنکور" در ایسنا

تقدیر از "آقای کنکور" در ایسنا

اصطلاحا به او "آقای کنکور" گفته می‌شود؛ فردی که چهار نسل از جوانان این مرز و بوم، یکی از سخت‌ترین آزمون‌های زندگی خود را با صدای آرامش‌بخش او گذرانده‌اند. فردی که هر سال، با صبر و حوصله کوچک‌ترین و در عین حال مهم‌ترین نکات کنکور را به داوطلبان گوشزد می‌کند.

به گزارش ایسنا، گویی کنکور بدون او که از سال 1350 در سازمان سنجش آموزش کشور  با سمت‌های مختلف در حال فعالیت است، هیچ هیجانی ندارد و تا داوطلبان کنکوری، اخبار و نکات کنکور را از زبان او نشوند، دست و دلشان به درس خواندن و تست زدن نمی‌رود.

"دکتر حسین توکلی"، نامی پرآوازه و نوستالژیک که شنیدن اسمش ناخودآگاه لبخند را برلبان هر فردی که سد کنکور را پش سر گذاشته باشد، می‌نشاند، بیش از 40 سال است که کنکوری بوده و چهره و صدای او همراه همیشگی و مهربان این آزمون نه چندان مهربان بوده است.

اکنون که در آستانه برگزاری چهل و ششمین دوره برگزاری کنکور سراسری قرار گرفته‌ایم، خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، وظیفه خود دانست تا با برگزاری مراسم تقدیری از دکتر توکلی، شاید بتواند گوشه‌ای از زحمات او را جبران کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۱۳:۴۱

ار ه والا، اگه توکلی نبود این غول بی شاخ و دم خیلی و حشتناک تر بود!!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۱۳:۵۵

حقا که به جا بود.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۱۴:۱۲

آرزوی سلامتی شما و خانواده محترمتون

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۱۴:۳۷

من یک سوال از اقای توکلی داشتم در خصوص قبلولی در ازمونهای ادواری در سال 1384 برای استانهای محروم اند در کارنامه ادواری سال 1384 قید شده که مجاز نیستید اما در همان کارنامه در ذیل ان امده است که شما در صورت داشتن شرایط احراز میتوانید در ازمون استانهای محروم شرکت نمائید من الان در استان محروم سیستان بلوچستان هستم و 15 سال سابقه خدمت دارم و 23 سال در این استان هستم ایا با این کارنامه میتوانم تبدیل وضعیت شوم؟ تهران که به سازمانم مراجعه کردم گفتند شما منعی برای تبدیل وضعیت در آن استان ندارید

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۰ ۰۸:۱۸

سلام ميكنم به جناب آقاي دكتر توكلي كه يادآور خاطرات ارزشمندي براي ماست .