• شنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 95040114339
  • منبع : نمایندگی کرمان

استاندار کرمان:

فرصت خدمت به مردم به سرعت می‌گذرد

فرصت خدمت به مردم به سرعت می‌گذرد

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با بیان اینکه هم اکنون جایگاه کرمان نزد جهانیان مورد توجه قرار خواهد گرفت اظهار کرد: ضروری است در این دوران طلایی، نسبت به افزایش زیرساخت های حوزه گردشگری اهتمام بیشتری کرده و همچون گذشته از فرش قرمز استان کرمان برای سرمایه گذاران علاقه مند به حوزه گردشگری پهن خواهد بود.


 "علیرضا رزم حسینی" در حاشیه کنفرانس سالانه یونسکو در استانبول ترکیه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، درباره ثبت جهانی شدن قنوات جوپار و بم در استان کرمان گفت: جا دارد از به مردم استان کرمان و ایران بابت این افتخار بزرگ تبریک گفت.

 وی ادامه داد: پرونده بعدی در حوزه میراث فرهنگی، ثبت جهانی شدن کویر کلوت شهداد است که امیدواریم در جلسه امروز و یا فردای یونسکو مطرح شود و با توجه به اقدانات صورت گرفته و نواقصی کم این پرونده، امیدوار هستیم کلوت های شهداد نیز به ثبت جهانی برسند.

 رزم حسینی با بیان اینکه هم اکنون استان کرمان با ثبت 4 اثر جهانی، رتبه نخست کشور را در تعدا دآثار ثبت جهانی به خود اختصاص داده که باید به همه دوستداران ایرانی و کرمانی تبریک گفت: وجود چنین آثار جهانی سبب خواهد شد که کرمان به مقصد گردشگران خارجی تبدیل شود و مطمئنا وجود چنین آثاری سبب خواهد شد گردشگران مشتاق به سمت استان کرمان گسیل شوند.

 استاندار کرمان با بیان اینکه هم اکنون جایگاه کرمان نزد جهانیان مورد توجه قرار خواهد گرفت اظهار کرد: ضروری است در این دوران طلایی، نسبت به افزایش زیرساخت های حوزه گردشگری اهتمام بیشتری کرده و همچون گذشته از فرش قرمز استان کرمان برای سرمایه گذاران علاقه مند به حوزه گردشگری پهن خواهد بود.

 وی به برنامه های استانداری کرمان برای ثبت جهانی شدن قنوان استان و به احتمال زیاد کویر شهداد نیز گفت: به دلیل اینکه مدتی طول خواهد کشید که مراحل ادارای ثبت این آثار در یونسکو انجام شده و لوح ثبت جهانی طی مراسمی با حضور مقامات عالی در محل نصب شود، بنابراین به محض دریافت لوح مخصوص ثبت جهانی یونسکو و با هماهنگی که معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به عمل خواهد آمد، جشن ویژه ای را در کرمان برگزار خواهیم کرد.

 عالی ترین مقام دولت در استان کرمان با بیان اینکه تنها در دولت تدبیر و امید 3 اثر از استان کرمان (منظر تاریخی میمند، قتات های جوپار و بم و کویر لوت) به ثبت جهانی رسیده است تصریح کرد: بیشترین سهم در ثبت آثار جهانی در مقایسه با دولت های گذشته در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است که نشان از مدیریت جهادی دولت مردان دولت تدبیر و امید دارد و نشان می دهد این دولت یک دولت همه جانبه است و به همه مسائل از جمله حوزه گردشگری و میراث فرهنگی توجه ویژه ای دارد.

 رزم حسینی در پایان با تاکید بر اینکه فرصت خدمت به مردم ایران به سرعت می گذرد و باید حداکثر استفاده را در این مدت کوتاه کرد اظهار کرد: اینکه در دولت تدبیر و امید دو اثر در استان کرمان به فهرست ثبت جهانی افزوده شده و تعداد اثار ثبت شده جهانی این استان در کنار باغ شاهزاده ماهان و ارگ بم، به چهار اثر افزایش یافته، نشانی از همت والا و مدبرانه دولت مردان است.

گفت‌وگو از «میلاد ایزدی» خبرنگار ایسنا منطقه کویر
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha