• یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۵ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95040115776
  • منبع : شورای اسلامی شهر تهران

چمران:

شورای شهر فضای تعامل و همفکری است نه سیاسی کاری

شورای شهر فضای تعامل و همفکری است نه سیاسی کاری

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فضای های سیاسی به وجود آمده به نفع هیچ کسی نیست و شایسته است وظیفه اصلیمان که همانا خدمتگزاری به مردم است را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در دویست و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تنش های سیاسی پیرامون برخی موضوعات گفت: فضاهای سیاسی که ایجاد می شود قطعا و یقینا به نفع هیچ کدام از اعضای شورا نیست و مردم نیز از این برخورد ها و تنش ها استقبال نمی کنند.

وی ادامه داد: شورا محل جمعی فکر کردن و تعامل و همکاری است ، فضایی است که در آن با وجود تضارب آرا تصمیمات تخصصی گرفته می شود و در این فضا تنش های سیاسی جای ندارد.

چمران با اشاره به دیدار اعضای شورا با مقام معظم رهبری در ابتدای کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آن دیدار مقام معظم رهبری تاکید کردند دوره ای که از شورا ها گذشت دوره ای بود که افکار مختلف در کنار هم کار می کردند و این یعنی اصل همفکری و مشورت.
رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز تصریح کرد: ما نیز با اقتدا به سخنان مقام معظم رهبری باید همین رویه را در پیش گیریم و در کنار تضارب آرا به وظیفه اصلیمان که همانا خدمت گزاری به مردم است بپردازیم.

چمران افزود: در شورا نیازی به تنش نیست و بهتر است وقتمان را به بررسی تخصصی لوایح و مصوبات اختصاص دهیم تا برای مردم و برای شهرمان مسائل را به صورت تخصصی و کارشناسی بررسی کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود.

چمران گفت: آمدن ما به شورا یک آزمایش الهی است آزمایشی که ما باید انتخاب کنیم و می خواهیم خدمتگزار مردم باشیم یا به دنبال مسایل دیگر برویم .

بر اساس گزارش سایت شورای شورای شهر تهران، وی ادامه داد: این لطف و مرحمتی است که خداوند نصیب ما کرده و باید سعی کنیم همین هدف یعنی خدمتگزاری به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهیم تا از این آزمایش سربلند بیرون آییم به مانند شهدا.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha