• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۵ / ۲۱:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95040116748
  • خبرنگار : 71486

برتری سه گله استقلال برابر خونه به خونه + حواشی

دیدار تدارکاتی میان استقلال و خونه به خونه بابل با برتری سه بر یک آبی ها به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار تدارکاتی میان دو تیم استقلال و خونه به خونه بابل در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد و در پایان این استقلال بود که با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.

در ترکیب اولیه تیم خونه به خونه محسن فروزان، حنیف عمران زاده، رامتین سلیمان زاده، محمد خلیلی، امید نظامی پور، میثم نقی زاده، محمد علیزاده، حسین کریمی، مهدی خیری،  محمد آبشک و محمد غلامی به میدان رفتند. در ترکیب اولیه استقلال هم مهدی رحمتی، محمدحسین کنعانی زادگان، رابسون جانواریو، امید نورافکن، فرشید باقری، کاوه رضایی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، وریا غفوری، محسن کریمی و جابر انصاری به میدان رفتند.

در این دیدار استقلالی ها به مراتب بازی برتری را برابر حریف ارائه کردند و در دقیقه 18 گل نخست را به ثمر رساندند. کاوه رضایی روی پاس وریا غفوری گل نخست استقلالی ها را به ثمر رساند. در ادامه تلاش دو تیم بی حاصل بود تا نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار روند تهاجمی استقلالی ها سرعت بیشتری گرفت و در دقیقه 60 روی یک کار ترکیبی، استقلالی ها توسط جابر انصاری به گل دوم رسیدند. تنها سه دقیقه بعد از این گل، تیم خونه به خونه توسط روح الله باقری به یک گل رسید تا حساب کار دو بر یک شود.

استقلالی ها در دقیقه 66 این دیدار صاحب یک ضربه پنالتی شدند و امید ابراهیمی این توپ را به گل سوم آبی ها تبدیل کرد. در اواخر این دیدار تلاش تیم خونه به خونه برای تغییر نتیجه بی حاصل بود و شاگردان مرزبان حتی یک ضربه پنالتی را هم از دست دادند.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

- در طول نیمه دوم این دیدار سید حسین حسینی، بختیار رحمانی، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، آرش افشین، مگویان، امین حاج محمدی، علی قربانی و بهنام برزای برای استقلال به میدان رفتند.

- پیش از آغاز این دیدار هواداران استقلال به شدت حنیف عمران زاده بازیکن سابق این تیم و همچنین محسن فروزان را تشویق کردند که این تشویق ها باعث احساساتی شدن عمران زاده شد و این بازیکن با بغض به سمت تماشاگران رفت و از آنها تشکر کرد.

- از این دیدار 3 هزار تماشاگر دیدن کردند و بعد از پایان بازی هجوم این تماشاگران به سمت زمین باعث شد تا بی نظمی شدیدی ایجاد شود.

- روزبه چشمی بازیکن مصدوم استقلال و بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال از کسانی بودند که این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. بهتاش فریبا با استقبال کادرفنی آبی ها روبه رو شد. همچنین نصرالله عبداللهی و منصور پورحیدری هم این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

- درحالی که گفته می شد برخورد گرمی میان فروزان و عمران زاده با رحمتی ایجاد نمی شود، محسن فروزان با رحمتی برخورد گرمی اشت اما عمران زاده ترجیح داد با رحمتی روبه رو نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha