• شنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 95050114131
  • منبع : نمایندگی خوزستان

معاون پژوهشی دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد

راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان تا پایان سال

راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان تا پایان سال

معاون پژوهشی دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به تجهیز آزمایشگاه‌های آموزشی این دانشکده گفت: امیدواریم آزمایشگاه تحقیقاتی دانشکده تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایسنا، دکتر محسن فرزقی اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی بهبهان در سال 94 برای اولین‌ بار وارد ارزیابی پژوهشی میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد که در آن سال رتبه نوزدهم را بین 24 دانشگاه‌ علوم پزشکی هم‌تیپ خود در کشور کسب کرد.

وی در خصوص برنامه‌های این دانشگاه برای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان، گفت: در دانشکده دوره‌های منظمی برای توانمندسازی پژوهشی اساتید و دانشجویان برگزار می‌شود و در این دوره‌ها انجام فعالیت‌های پژوهشی از پایه به دانشجویان آموزش داده می‌شود؛ همچنین به دلیل مصوب شدن کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده از سال گذشته، وزارت بهداشت بودجه جداگانه‌ای برای فعالیت‌های پژوهشی به دانشکده اختصاص داده است.

معاون پژوهشی دانشکده علوم پزشکی بهبهان افزود: از سال گذشته که دانشکده به فرآیند ارزشیابی پژوهشی بین دانشگاه‌ها وارد شد، بودجه جداگانه‌ای برای آن در نظر گرفته شد و مطابق مصوبه هیأت‌ رئیسه یک درصد بودجه دانشکده به پژوهش اختصاص می‌یابد. این مقدار در حال حاضر کافی است اما در آینده احتمالاً به مبالغ بیشتری نیاز است.

فرزقی با بیان این‌که در دانشکده تعدادی آزمایشگاه آموزشی وجود دارد، گفت: آزمایشگاه‌های دانشکده به‌تازگی با هزینه بالایی تجهیز شده‌اند؛ هم اکنون در حال راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی در دانشکده هستیم که تمام تجهیزات آن بر اساس سیاست حمایت از تولید داخلی، از تولیدات داخلی تأمین شده‌اند. امیدواریم راه‌اندازی این آزمایشگاه تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha